Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: alle muziek inladen

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

hallo ik ben helemaal nieuw met vt.dj
ik heb hem nu op mijn pc staan samen met de wolfgang dj control
nu lukt het me wel om wat muziek in te laden
maar ik heb zo een 1000 gig aan muziek op de pc staan
en die staan alleem in div mapjes
hoe kan ik de muziek in laden in vj zonder dat ik naar al die mapies hoef te gaan
het zou voor mij zou moeten zijn als ik op de schijf druk in vj dat ik dan alle nummer daar heb staan en niet alle mappies die daar staan
ik zou dat gewoon graag op de map drukken zo dat ik dan alle mp3 in beeld krijg of moet ik dan eerst alle mp3 in 1 map gaan zetten en niet de muziek in div mapies laten staan
hoop dat iemand mij kan helpen hoe ik dat moet doen
 

Mensajes Thu 29 Aug 13 @ 8:36 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Mensajes Thu 29 Aug 13 @ 3:56 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Tip : Recurse...

Maar als je 1000 Gig aan muziek staan hebt, dan begin je toch bijna nooit daar door te bladeren. Gebruik gewoon de zoekfunctie, die zoekt in je volledige db zelfs al sta je niet in de correcte folder.
 

Mensajes Fri 30 Aug 13 @ 2:29 am
dank jullie voor de info
hij is nu bezig de muziek aan het inladen
nu ga ik nog even zoeken naar een broadcast plugin
had al wel gelezen dat je dat via de winamp moet doen maar nog niks gevonden of er ook een plugin is voor vjd
 

Mensajes Fri 30 Aug 13 @ 2:45 am
Zowel de Home- als de LE-versie ondersteunen geen broadcasting. Dat je dus geen plugin kunt vinden kan dan wel kloppen.
Wil je broadcasten met gebruik van de controller, dan kun je alleen aan de slag met VDJ Full Pro. Zonder controller kun je ook met VDJ Broadcaster werken. Zie voor de mogelijkheden van de verschillende versies: http://www.virtualdj.com/products/comparison.html
 

Mensajes Fri 30 Aug 13 @ 6:33 am
ik heb de vtdj pro en de plugin voor broadcast zit er in alleen kan ik niet kiezen tussen master en master+mic
en via winamp lukt het niet dan blijven mijn db meters gewoon op 0 staan
 

Mensajes Sat 31 Aug 13 @ 9:20 am
hallo,

is het mogelijk om met virtual dj 8 nummers van internet te laden? of moet ik dan alle nummers downloaden? ik had laatst een feestje en kreeg daar verzoek nummers maar die staan niet op mijn laptop, kan ik dan de naam van het lied ergens in toetsen dat die nummers van het internet worden geladen of kan dit dus niet

ik hoor graag van jullie,

vriendelijke groet,

Maikel
 

Mensajes Mon 17 Apr 17 @ 10:38 pm
Hoi Maikel,

Je kunt een Content Unlimited abonnement nemen, dan kun je nummers van internet af halen. Content Unlimited bevat echter vooral nieuwere muziek, als je voor wat ouder publiek draait zullen de meeste verzoekjes daar niet in staan helaas. In de pro versie van Virtual Dj kun je ook nummers van Spotify en Deezer spelen, mits je een premium abonnement bij 1 van die diensten hebt.

Daarnaast is er natuurlijk altijd nog itunes waar je nummers kunt kopen.

 

Mensajes Tue 18 Apr 17 @ 7:03 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Als je snel iets wil spelen kun je soms ook op de avond zelf nummers van YouTube downloaden. (met YouTube downloader HD)Zie waar je de nummers download op je schijf en zoek dan die plaats op in VDJ. Klaar is kees.
 

Mensajes Tue 09 May 17 @ 8:16 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)