Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: alle muziek inladen

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

hallo ik ben helemaal nieuw met vt.dj
ik heb hem nu op mijn pc staan samen met de wolfgang dj control
nu lukt het me wel om wat muziek in te laden
maar ik heb zo een 1000 gig aan muziek op de pc staan
en die staan alleem in div mapjes
hoe kan ik de muziek in laden in vj zonder dat ik naar al die mapies hoef te gaan
het zou voor mij zou moeten zijn als ik op de schijf druk in vj dat ik dan alle nummer daar heb staan en niet alle mappies die daar staan
ik zou dat gewoon graag op de map drukken zo dat ik dan alle mp3 in beeld krijg of moet ik dan eerst alle mp3 in 1 map gaan zetten en niet de muziek in div mapies laten staan
hoop dat iemand mij kan helpen hoe ik dat moet doen
 

Mensajes Thu 29 Aug 13 @ 8:36 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Mensajes Thu 29 Aug 13 @ 3:56 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Tip : Recurse...

Maar als je 1000 Gig aan muziek staan hebt, dan begin je toch bijna nooit daar door te bladeren. Gebruik gewoon de zoekfunctie, die zoekt in je volledige db zelfs al sta je niet in de correcte folder.
 

Mensajes Fri 30 Aug 13 @ 2:29 am
dank jullie voor de info
hij is nu bezig de muziek aan het inladen
nu ga ik nog even zoeken naar een broadcast plugin
had al wel gelezen dat je dat via de winamp moet doen maar nog niks gevonden of er ook een plugin is voor vjd
 

Mensajes Fri 30 Aug 13 @ 2:45 am
Zowel de Home- als de LE-versie ondersteunen geen broadcasting. Dat je dus geen plugin kunt vinden kan dan wel kloppen.
Wil je broadcasten met gebruik van de controller, dan kun je alleen aan de slag met VDJ Full Pro. Zonder controller kun je ook met VDJ Broadcaster werken. Zie voor de mogelijkheden van de verschillende versies: http://www.virtualdj.com/products/comparison.html
 

Mensajes Fri 30 Aug 13 @ 6:33 am