Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: analog mixer license needed

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo VDJ vrienden,

Recent heb ik een VDJ controller licentie gekocht voor de Numark Mixtrack Pro. Ik wil deze gebruiken in combinatie met een externe analoge mixer. Deck 1 en deck 2 wil ik, via de ingebouwde geluidskaarten in de Mixtrack Pro, apart van elkaar aansluiten op het mengpaneel.

Na het aansluiten en installeren van alles krijg ik een melding "analog mixer license needed". Ik krijg inderdaad geen geluid uit de geluidskaarten.

Klopt het dat ik, als ik met een externe mixer wil werken, dan dieper in de buidel moet tasten? Kan ik, in plaats van die "externe mixer licentie" aanschaffen, niet beter gelijk de Pro Infinity licentie aanschaffen? Ik wil niet nog meer onaangenaam verrast worden door beperkingen met mijn controller-licentie.

Grtz. Marco
 

Mensajes Fri 23 Jan 15 @ 1:27 am
Je controllerlicentie geeft je alleen de mogelijkheid met je controller te werken. Wil je dus iets anders in je configuratie dan loop je inderdaad tegen de beperkingen van zo'n licentie aan. Dit krijg je straks ook als je controller kapot gaat en je een nieuwe moet kopen. Wordt het weer een Mixtrack Pro, dan is dat geen probleem, maar koop je een andere dan werkt je Controller-licentie niet meer. Het is dan dus handiger om, als je dat toch overweegt, een Infinity-licentie te kopen.

Los daarvan: Waarom de setup zoals je die nu in gedachten hebt? Je Mixtrack Pro is een alles-in-een-apparaat, dus met geluidskaart en ingebouwd mengpaneeltje. Het werkt helemaal niet handig als je de knoppen voor Play, Pauze, effecten, enz. op het ene apparaat moet bedienen en de volumes en crossfader op een andere. Ik zou in dat geval de master-out van de Mixtrack op een stereo ingang van de externe mixer aansluiten. Dan kun je de mixer verder nog gebruiken voor backup-apparatuur zoals een CD-speler of een andere mediaspeler.
 

Mensajes Fri 23 Jan 15 @ 3:15 am
Hallo Martin,

Bedankt voor je snelle reactie.

Zoals ik al zei, ik zal vanwege de beperkingen een Pro Infinity licentie aanschaffen.

De reden waarom ik de Mixtrack Pro zo aansluit heeft te maken met het feit dat ik nog meer apparatuur gebruik dan alleen de 2 decks van VDJ. Op het analoge mengpaneel heb ik nog cd-spelers, usb/sd-speler, md speler, jingle speler en nog meerdere microfoons aangesloten. Alle apparatuur wil ik voorafluisteren en mixen via de analoge mixer. Vandaar deze opzet.

Grtz Marco
 

Mensajes Fri 23 Jan 15 @ 6:01 am
Gelukkig, na lang wikken en wegen eindelijk Pro Infinity user. Voelt toch net even wat lekkerder....
 

Mensajes Fri 23 Jan 15 @ 1:31 pm
Mooi! Welkom bij de club en succes!
 

Mensajes Sat 24 Jan 15 @ 11:47 am
Ik heb verleden jaar in juni mijn licentie aneloge mixer gekocht hoe lang is hij geldig ? Mijn ander probleem is dat ik problemen kreeg met mijn laptop waar ik mee draai dus heb ik de vdj op een andere pc ook gezet als backup .die kreeg ook problemen dus zet ik mijn vdj op mijne splinternieuwe laptop en wat blijkt mijn aneloge mixer licentie is weg hoe komt dat ?
 

Mensajes Sun 09 Jul 17 @ 1:42 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Op dit account heb je enkel een licentie voor een DJ2GO controller, die inderdaad een jaar geleden gekocht is.
Deze blijft geldig voor gebruik met een DJ2GO controller, maar niet voor een analoge mixer.
 

Mensajes Sun 09 Jul 17 @ 2:16 pm
Bij mijn weten heb ik maar een account van vdj en ik weet zeker dat ik een aneloge mixer licentie heb
 

Mensajes Sun 09 Jul 17 @ 2:40 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
In dat geval eventueel eens zoeken in je e-mails of je de aankoop terugvind en contact opnemen met support.

Je hebt dus vorig jaar geen Numark DJ2GO gebruikt?
 

Mensajes Sun 09 Jul 17 @ 3:14 pm
Nee idd ik heb altijd een gewoon mengpaneel gebruikt



 

Mensajes Sat 22 Jul 17 @ 11:21 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)