Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Cue knop rechts doet het niet....

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo,

Ik heb ineens problemen met de cue knop..
de cue van de rechter speler werkt niet en doet dus niks..


kabel vervangen, speler vervangen maar op een of andere manier heb ik dus geen cue functie op ALLEEN de rechter speler
de linker speler werkt wel alles en de rechter speler heeft verder geen problemen met andere functies..

Wie weet er wat het kan zijn?

thnx for de support!


Grtz W

 

Mensajes Sat 11 Nov 17 @ 2:19 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Kun je even vertellen met wat je werkt? Je volledige configuratie dus. Heb je geprobeerd om instellingen aan te passen? Probeer misschien om je opties terug in fabrieksinstelling te zetten. Je zegt dat je geprobeerd hebt met een andere speler. Heb je de spelers dan van plaats geruild?
 

Mensajes Sat 11 Nov 17 @ 9:48 am
ik werkte gister met 2 x pioneer 2000 en de nieuwste update van virtiual dj 8
in de betreffende zaak staan 3 pioneer 2000 dus heb toen een andere gepakt omdat ik dacht dat de cueknop stuk was,
sta vaker op die locatie en eigenlijk nooit problemen gehad van deze aard.
ik zal even proberen terug te gaan naar fabrieksinstellingen en wellicht dat dit werkt..

gister wel even in de instellingen gekeken maar als je daar iets veranderd is dat op beide decks en aangezien links het wel deed heb ik maar zonder cue gedraaid aan de rechterkant.

ook bij het opnieuw aansluiten steeds de laptop en spelers uit en aan gezet om te resetten, maar ook dit hielp niet.

thnx in ieder geval alvast voor je reactie!!
 

Mensajes Sat 11 Nov 17 @ 3:53 pm
heel vreemd.... ik heb thuis een Denon HC4500 staan deze nu aangesloten en hier werkt alles dus wel prima op...
ook op mijn Numark DMC 2 controller geen problemen..

Nou is deze aangesloten op 1 usb-kabel en als ik draai op Pioneers is dit per speler een aparte usb-poort.. zou daar het probleem in kunnen zitten? Dan blijft het wel vreemd dat er dan 1 functie het niet doet en de rest wel..



 

Mensajes Sat 11 Nov 17 @ 4:04 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Bij options - controllers horen beide cdj's afzonderlijk in de lijst te staan. Het kan dus zijn dat bij 1 de factory mapping geselecteerd is maar bij de andere een aangepaste mapping
 

Mensajes Sat 11 Nov 17 @ 4:18 pm
ok!

dat zal ik volgende keer daar even checken! Thnx! wel raar dat het eerder geen problemen gaf
thnx
 

Mensajes Sat 11 Nov 17 @ 4:33 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)