Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: drivers voor Windows10 vs midi mode Pioneer XDJ RX2

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Goedemiddag,
Ik heb onlangs de RX2 gekocht en nu probeer ik deze in de midi mode te laten werken met VDJ8.
Gelezen dat je de firmware moet updaten incl. de drivers, firmware was al op goede niveau en dus hier (:https://www.pioneerdj.com/en/support/software/xdj-rx2/#drivers- ) de drivers package voor W10 gedowned en geinstalleerd.
Echter als ik nu VDJ8 opstart, krijg ik meteen scherm waarbij gevraagd wordt om VDJ2021 te downen (kies hierbij voor Niet downen)
En achter dit scherm 'hangt' ook schermpje dat de RX2 wel is gedetecteerd maar dat drivers moeten worden gedownload terwijl ik die al succesvol heb geinstalleerd ???
Als iemand een tip heeft heel graag .... , want ik zou niet weten wat ik nu zou moeten doen,
met dank alvast,
mvrgr,
Fred

 

Mensajes Mon 26 Oct 20 @ 3:53 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Handigste om te proberen is om Ja te zeggen en VirtualDJ te upgraden.
 

Mensajes Mon 26 Oct 20 @ 4:16 pm
Goedemorgen,
Bedankt voor je reactie, vraagje nog als het mag, is het dan zo dat in de package van VDJ2021 andere drivers worden meegeleverd, waar VDJ om vraagt ... (en andere klaarblijkelijk) dan die zoals nu bekend voor de W10 package bij Pioneer ?
Dit zou betekenen dat je bijna gedwongen zou worden om op VDJ2021 over te gaan ?
Graag je reactie,
mvrgr
Fred
 

Mensajes Wed 28 Oct 20 @ 8:18 am
Goedemiddag,
Ik ben inmiddels over op VDJ2021, bij opstarten krijg ik nu melding : Hardware gedetecteerd en hierbij wordt mijn RX2 getoond.
Daaronder staat XDJ-RX2 heeft stuurprogramma nodig. (met daaronder venster download drivers ..)
Ik heb deze 'Install_USB_Win10_1003920_07242020 (1)' gedownload en uitgepakt en geinstalleerd, toch blijft deze melding komen.
(USB CONNECTION (LINK Export) DRIVER FOR Windows10)
Als ik deze melding nu met X wegdruk dan werkt VDJ nu nog wel met als enig verschil dat mijn geluid nu uit mijn laptop komt ipv mijn speakers.
Graag uw expertise ???
mvrgr,
Fred



 

Mensajes Sun 01 Nov 20 @ 1:15 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Er zijn verschillende downloads op de download-pagina voor de RX2 op het eerste zicht.
Zorg dat je de Audio Drivers link kiest. (die lijkt de naam xdj-rx21020exe.zip te hebben)
 

Mensajes Sun 01 Nov 20 @ 2:28 pm
Adion,
Bedankt voor je hulp , dat was hem helemaal, ik kan nu mijn RX2 gebruiken i.c.m. VDJ2021.(voor voor het streamen via Twitch of Facebook)
Nog laatste vraagje omtrent de effecten sector op de RX2, ik merk dat de effecten niet werken als je select op deck 1 of 2, maar wel als je die knop op Master zet.
Tevens zie ik dan op de RX2 in het venster dat channel 4 wordt geselecteerd als ik deck 2 selecteer met de knop, dat zal waarschijnlijk reden zijn ...
Ik zou niet weten hoe je dat inricht, dus als je een tip hebt graag ...
met groet
Fred
 

Mensajes Sat 07 Nov 20 @ 9:29 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Mensajes Sat 07 Nov 20 @ 9:39 am
Met excuus was vergeten te melden dat dit alleen speelt als ik in de MIDI modus werk i.c.m. VDJ2021.
Als stand alone (dus niet i.c.m. VDJ geeft dit gaan problemen ,,,, als je dan deck 1 selecteer, dan kun je ook gewoon de ECHO horen op channel 1.
Lijkt iets met mapping van doen te hebben, volgens mij toont ventster van RX2 (in MDI modus i.c.m. VDJ) bijv. channel 4 als je de knop op deck 2 zet.
 

Mensajes Sat 07 Nov 20 @ 5:06 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)