Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Waar moet een Pro mp3 speler aan voldoen?.

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

SalvaPRO InfinityMember since 2003
Graag zou ik willen weten waar een pro mp3 speler volgens de Mobiele dj's aan moet voldoen.

Ook ik heb hier een mening over maar eerst wilde ik het graag van jullie weten.
 

Mensajes Sat 15 Feb 03 @ 10:35 am
Een Pro Mp3 Speler, bedoel je dan een programma of echt Hardware zoals die Nieuwe Pioneer die Mp3's speelt?
Hoe dan ook, een Pro Mp3 Speler moet alle functies hebben van de Pioneer DMP 555.
De verdere opties die bij de toekomstige "Virtual DJ" staan vind ik ook wel goed. Namelijk Beat-Lock, zelfs bij het scratchen.

GnoedeL
 

Mensajes Sat 15 Feb 03 @ 4:23 pm
SalvaPRO InfinityMember since 2003
Ik doel inderdaad op de software.

Maar als ik het goed begrijp vindt jij scratchen belangrijker dan een goede dynamics, zoals bij de mp3 spelers die je huurt speciaal voor de horeca?.
 

Mensajes Sun 16 Feb 03 @ 9:19 am
Ik vind gewoon het vinyl gevoel belangrijk idd. Maar dat is gewoon een aanvulling bij uw wensen. Ik wil namelijk ook wel een goede dynamix.

GnoedeL
 

Mensajes Sun 16 Feb 03 @ 12:17 pm
dynamiek is zeer belangrijk, ik heb onlangs een hardwarematige dynamics processor kunnen kopen voor een prikje ... hij is niet zo goed dan de softwarematige dynamics processor van otsjuke, check www.cdscratch.com (die ruled!) maar ik zou echt niet meer zonder kunnen ...

 

Mensajes Sun 16 Feb 03 @ 1:44 pm
SalvaPRO InfinityMember since 2003
Ja Ots-juke heeft een prima Dynamics processor net als BPM studio en xaudio.de.
Het gene wat mijn zo irriteerd aan die teamers van atomix is dat ze iedere keer als ik er weer op zit te hameren, ze maar vertellen dat het programma alleen maar voor live dj's bedoelt is.
Ze weten ten eerste niet wat voor een grote markt ze laten liggen en ten tweede het heet toch AUTOmixmp3.
Een simpele dsp-plugin van audiostocker pro zou het probleem al verhelpen!.

ach ja ik vraag er nu al 2,5 jaar om mischien nog ooit.......
 

Mensajes Thu 20 Feb 03 @ 8:19 am
laat eerst de geluidskwaliteit van Atomix maar wat verbeteren!!??

GnoedeL
 

Mensajes Thu 20 Feb 03 @ 5:43 pm
vooral bij het pitchen dan ...
 

Mensajes Thu 20 Feb 03 @ 11:55 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)