Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Hercules Console, USB conflict?

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

MarceldHome userMember since 2004
Hallo DJ's,

Ik heb een probleem met mijn net aangeschafte DJ Console.
Als ik de USB in mijn PC stop, werkt alles perfect, ook mijn Console doet alles wat ie moet doen, maar als ik vervolgens mijn USB plug eruit trek terwijl mijn PC aanstaat, gaat mijn PC op tilt, Hij start opnieuw op, en ik krijg een herstelmelding na een ernstige fout (XP). Ik kan ook, zolang mijn USB verbinding er is, mijn PC niet normaal afsluiten. Dan gaat ie weer opnieuw aan, en dat is niet de bedoeling. dacht eerst dat het aan mijn console lag, maar een exemplaar van een vriend, doet precies hetzelfde, en mijn Console op zijn PC geeft geen problemen. Ik moet dus eerst mijn PC laten "crashen" door de USB eruit te trekken, voordat ik mijn PC kan afsluiten........

Kan het een conflict zijn met mijn USB ? Of met het aan- en uitschakelen van mij Audigy 2 kaart als ik de USB eruit trek ?? Wie heeft een oplossing voor me ?

B.v.d. Marcel Dijkstra
 

Mensajes Tue 22 Jun 04 @ 3:22 pm
Heb je ook gebruik gemaakt van de optie "Hardware Veilig Verwijderen" alvorens de usb kabel eruit te trekken?
Ik heb zelf geen Hercules DJ Console maar dat lijkt me de fout.
 

Mensajes Tue 22 Jun 04 @ 3:54 pm
ik denk dat het idee van GnoedeL je probleem op kan lossen. Voor het geval je niet weet wat hij bedoelt: In de taakbalk staat een soort pcmcia kaartje met een groene pijl erboven. Dubbelklik hierop. Selecteer in het menu de DJ console en klik "stoppen" even wachten tot de melding "u kunt het apparaat nu veilig verwijderen" verschijnt. Dan de Usb stekker eruit halen.
Nog een tip: kijk even in je device list welk merk en type usb controller je hebt. Download hiervoor de laatste drivers.

Success Ewout
 

Mensajes Tue 22 Jun 04 @ 8:15 pm
MarceldHome userMember since 2004
Heren, beiden bedankt voor jullie reactie en uitleg, maar deze handeling lost mijn probleem nog steeds niet op.
Het vreemde is dat als ik mijn DJ console softwarematig verwijder, en daarna mijn PC opstart, mijn PC dan een nieuw apparaat herkent en de drivers wil gaan installeren. Als ik dan annuleer, dus niets installeer, dan kan ik daarna wel de USB stekker eruit trekken, zonder problemen. Alleen dan heb ik mijn DJ Console niet geinstalleerd natuurlijk :-((
 

Mensajes Wed 23 Jun 04 @ 3:10 pm
Marcel,
wat wel belangrijk is is dat je eerst de drivers installeerd. Daarna opnieuw opstart en pas als de pc helemaal gestart is de USB stekker aansluit.
Ik heb hier ook al eerder problemen mee gehad.
Zelfs een keer dat ik moest draaien, ik alles aan had gesloten. Mijn laptop wilde toen de driver opnieuw installeren van CD! deze had ik natuurlijk niet mee....
Lang leve mijn Denon cd spelers. Die Dj console blijft een gammel en onstabiel ding
Ewout
 

Mensajes Thu 24 Jun 04 @ 9:53 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)