Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: RECORDING AND SKIPPING INTO TRACKS

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

fe6666Home userMember since 2005
KSEREI KAPOIOS NA MOY PEI AN ME TO VIRTUAL DJ MPOREIS NA GRAPSEIS CD HXOY (OXI MP3) ME MIKSH KAI OTAN TO AKOYS SE APLO CD PLAYER NA MPOREIS NA PHGAINEIS APO TRACK SE TRACK KANONIKA? DHLADH, XWRIS NA YPARXEI SE KSEXORISTO TRACK TO KOMMATI POY EXEI TH MIKSH.
AN GINETAI, PEITE MOY KAI PWS, GIATI KAPOIOS POY TO EXEI KAI MOY SYSTHNEI NA TO AGORASW KI EGW, LEEI OTI DEN GINETAI. EINAI DYNATON?
 

Mensajes Fri 18 Mar 05 @ 1:55 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Mhn milas DYNATA... kleise to CAPS lock, (agrafos nomos tou internet aytos..)

1. Efoson tha exeis mikti grafeis tin exodo se ena arxeio wav h mp3 (wav kalytera)
kai me ena programma san to nero bazeis ta cd index kai grafeis.

2. Apo to idio to vdj an doyleyeis me ton arouraio (pontiko) to fader stin othoni mporei na sou kanei cut sta simia poy kaneis allagh.. alla pali theleis allo programma gia eggrafi.

ego kano to proto.
 

Mensajes Fri 18 Mar 05 @ 4:39 am
an kaneis ena megalo wav h mp3 tote mporeis na to kaneis cut kai me to cdrcue sheet editor.
Eukolo grhgoro kai se ena lepto sou bgazei cue file 1k to opoio kai fortwneis apla sto nero meta.

http://www.dcsoft.com/products/cdrcue/
enalaktika an xrhsimopoieis to crossfader you vdj tote exei epilogh na ta kanei cut kathe fora pou to crossfader paei apo to ena sto allo deck opws eipe kai o apopsis
egw douleuw me cues
 

Mensajes Fri 18 Mar 05 @ 9:33 am
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
kai fysika h pio maswnikh lysh (tin opoia xrisimopoiw) einai na kaneis import to wav se sound forge kai
na to spas opou 8es kai se osa kommatia 8es....h lysh auti omws den proteinetai se begginner...
 

Mensajes Fri 18 Mar 05 @ 1:39 pm
nasosHome userMember since 2005
na rwtisw kai egw kati mias kai exete xekinisi tetia kouventa.Hxografw apeytheias me ton vdj kai exw kanei epilogi se multiply kai cut me to crossfader tou vdl.ola kala alla otan paw na ta akousw me ton media player otan allazei to track mou afinei ena mikro keno. Elaxisto vevea alla aisthito kai spastiko.
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:02 pm
einai gnwsto auto to problhma dokimase to idio se wav morfh na deis an afhnei kena.
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:06 pm
nasosHome userMember since 2005
nomizw hxografei mono se mp3
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:08 pm
no mpes sto conf panel tou vdj kai phgene plugins kai bgale to tic apo to encode se mp3
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:13 pm
nasosHome userMember since 2005
kai paei se wav? ok . to exeis dokimasai esy einai entaxh?
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:16 pm
yes einai ok
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:19 pm
nasosHome userMember since 2005
ok eyxaristw. Xereis einai poly spastiko na afinei mikrolkena sthn allagh.Den xerw esena alla egw eimai poly sxolastikos se tetia pragmata an den einai kati 100% ok den to kanw.Thelw na grapsw merika cd mixarismena kai den ta grafw gi'ayto to logo
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:23 pm
mporeis epishs na xrhsimopoihseis to programataki pou grafw pio panw gia na kaneis to cut meta to mix.

Opws se boleuei kalutera.
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:25 pm
nasosHome userMember since 2005
to eida kai to programmataki alla an douleuei kala ayto me to vdj se wav tha to dokimasw kai tha dw.
entometaxh den exw pistotikh karta gia na to katevasw giati den einai free apo oti eida
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:30 pm
einai free mexri 10 songs gia parapanw thelei na to agoraseis.

me to wav douleuei.
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:34 pm
nasosHome userMember since 2005
Nai to eida alla deka songs den einai oute ena cd.Opote dokimazw to vdj kai vlepw.Entometaxh exw kai provlima me to cd-r.An grafe apo mp3 mou afinei kai ayto ena mikro keno enw ena pou htan se
wma kai to egrapsa den afise keno.Gia mixarismeno milame panta etsi? Kai exw kanei epilogh sto roxio gia eggrafi xwris keno
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:41 pm
an milame gia to mix pou ekanes se mp3 apo vdj einai to idio keno
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:54 pm
nasosHome userMember since 2005
oxi den lew gi'ayto to keno alla gia ligo akoma megalitero to opio keno to kanei kai se alla mix pou exw apothikeumena
 

Mensajes Wed 23 Mar 05 @ 10:59 pm
an to keno einai 2 sec mporw na sou pws na to bgaleis apo to nero.

Genikws pantos na 3ereis oti ta mp3 exoun ena keno sthn arxh kai sto telos.
 

Mensajes Thu 24 Mar 05 @ 12:33 am
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
an o filos ennoei to keno metaxi twn tracks tote prepei na epilexei to disc at once sto programma eggrafhs...
 

Mensajes Thu 24 Mar 05 @ 9:35 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)