Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: problemen met de rmx

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

djsdbHome userMember since 2008
hallo

ik heb een probleem met de rmx als ik muziek draai met virtual dj of met itunes via de rmx.
hoor ik de hele tijd ruis op de achtergrond sat hoord niet.
eerst draaide ik met een sony vaio laptop
nu met een acer asprire 5530g serie laptop
bij die sony had ik daar geen last van.
wat moet ik doen om de ruis weg tehalen???

stefan
 

Mensajes Sun 13 Dec 09 @ 4:52 am
hey waarschijnlijk een nieuwe laptop kopen , of een speciaal kastje voor tussen uw voeding van de laptop te zeten . ik werk bij een geluidsman en meestal zoemt acer . trek terwiijl je aan het draaien je voeding maar eens uit van je laptop . Heeft iets met de aarding van de acers te maken
 

Mensajes Wed 17 Feb 10 @ 5:34 am
ik heb ook een acer en heb nergens last van.
probeer eens de volledige trial versie. ik had bij de light ook last van een kraak (niet op een laptop). bij gebruik van de volledige is dit weg.
zorg dat je ook de laatste drivers voor alles gebruikt.
weet je trouwens zeker dat je de geluidskaart van de rmx gebruikt en niet de interne geluidskaart van de acer?
 

Mensajes Wed 17 Feb 10 @ 6:21 am
Een andere otie zou kunnen zijn (als het uitnemen van de voeding idd de ruis laat verdwijnen) om een ground loop isolator tussen de RMX en de kabel naar je boxen/versterker/mengtafel te zetten. Het spul is dan niet meer direct verbonden met elkaar. (galvanisch gescheiden) Dingetje kost nog geen €10,- bij een electronicawinkel.
 

Mensajes Wed 17 Feb 10 @ 6:53 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)