Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: vestax vci 300 (master volume mapping)

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

kalhspera se olous oso k an epsaxa den vrhka kapoio topic k etsi ksekinisa egw ena.exw to virtual 6.1.2 k prospathw na doulepsw tin vestax vci 300 parathrhsa omws oti den doulevei to master volume dhladh den dinei entolh.thelei mapping apo emas k ean nai ti prepei na kanoume.opoiadhpote voitheia tha htan xrhsimh.euxaristw ek twn proterwn
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 5:52 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Pas config - mapper epilegeis apo to menoudaki tin VCI, patas Add shortcut (to stauro katw) meta kounas to master fader tis VCI, logika prepei na sou deikei to midi note (san perigrafi) panw deksia, kai apo katw vazeis entoli master_volume.

Mporeis episis na katevaseis tin ver 7
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 7:16 am
katevasa tin 7 pali den to vlepei...tha dokimasw auto pou eipes an k nomizw paliotera pou to ekana den douleve...thanks!!!psaxnw k skin gia tin konsola mou edw mesa alla pali den vrhka.vrhka gia tin prwth mou konsola tin reloop alla gia tin vestax den vrhka.thanks gia ton xrono sou na sai kala
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 7:20 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Mi kollas se skins pou moiazoun me konsoles. Vres ena skin pou na sou deixnei tis plirofories pou xrieazesai, kai megalo browser gia na mporeis na briskeis grigora auto pou psaxneis.

Yparxei periptwsi to master volume tis VCI na min einai MIDI ?
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 7:22 am
den to gnwrizw k emena ekei phge to mualo mou.den einai fader einai potisiometro(to stroggylo)thelw to skin tis konsolas apla gia na doulevoun ola.twra to master volume k to master select(master i cue) den doulevoun.vevaia to master volume me endiaferei mono alla makari na doulevoun ola
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 7:32 am
pia allh lysh protineis?dokimasa auto pou eipes alla tpt...
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 7:33 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
An den einai midi to master tis konsolas tote mporeis na kaneis assign kapoio allo pontesiometro master volume... alla.. kathara apo periergeia ti to thes to master volume tou software?
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 9:35 am
gia na min asxoloume me ton meikth tou magaziou.fovamai mhpws an to afhsw terma paramorfwnei alla spiti pou to tsekara htan ok.thanks!!!!!pantws akoma k to trim pou einai akrivws to idio me to master einai rythmismeno.
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 12:39 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
TO master tha to rythmiseis me opoiondipote tropo vreis otan tha stiseis. Auta pou tha peirazeis sti diarkeia tou paiksimatos einai level sliders sta decks kai ta gains. Otan tha vlepeis paramorfwsi tha ta xamilwneis. To master asto.
 

Mensajes Wed 13 Oct 10 @ 1:51 pm
kalispera paidia ...sos ....exei doylepsi kaneis tin vestax vci 300 me virtualdj pro 7 ? pos mporoyme na ta kanoume na doulepsoun ola ta koumpia tis vestax sosta ? idietera to keylock to opio einai poly xrisimo!
 

Mensajes Fri 15 Oct 10 @ 3:48 pm
ola doulevoun emena nomiza den mou douleve to master volume k to cue twn akoustikwn omws doulevoun ola apla to master k to cue enw doulevoun den fainetai sto software na kouniountai!me to 7 epaixa k tin vestax epaixa prin liges meres.ola phgan kala.mono me to load apo tin konsola exw ena thema alla prepei na tin xrhsimopoihsw gia na dw pws doulevei.to mono pou ekana katevasa apo edw mesa ena arxeio pou exoun gia tin vestax tin 300 k to ekana install
 

Mensajes Sun 17 Oct 10 @ 3:43 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)