Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Nieuwe versie VDJ 2018

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

 

Mensajes Wed 06 Jun 18 @ 5:24 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Na het downloaden en installeren merkte ik op dat er een aantal zaken niet meer werken. Je krijgt de titels van de tracks te zien maar je hebt geen invloed op het lettertype, De platenhoes krijg ik niet te zien. Als ik "title" wil gebruiken kan ik ook niets aanpassen. Dit is een stap terug.
Van de shaders begrijp ik niets. Ik krijg meer foutmeldingen te zien dan werkende beelden. Ik zie het potentieel van de veranderingen wel maar bij mij komt het er niet uit.
 

Mensajes Sat 14 Jul 18 @ 6:07 pm
Steven,

je kunt in de instellingen ook een andere achtergrond kiezen. Standaard is Shader geselecteerd. Even uit mijn hoofd vindt je hem terug onder VisualAudioOnly. Ik kan vanavond de exacte term voor je opzoeken. Je kunt er dan 1 selecteren die minder belastend is voor je systeem.

[EDIT]
In Instellingen kies je voor Alle instellingen weergeven. Dan scroll je naar beneden en zoekt in de Video-sectie naar VideoAudioOnlyVisualization.Ook lekker als je Shader zat bent: er zijn er standaard 6 geïnstalleerd, waaronder mijn favo Milkdrop8.... ;)
 

Mensajes Wed 01 Aug 18 @ 11:27 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)