Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Aftellen

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Dag allemaal,

ik heb m.b.v. Google en de zoekfunctie binnen deze fora het antwoord niet kunnen vinden. Ik probeer een fragment te vinden waarbij iemand aftelt van 10 naar 1. Ik wil het niet van Youtube rippen, maar dit is de enige die ik kan vinden met wat ik graag wil: https://www.youtube.com/watch?v=sElVLM4i0sg (het aftellen start op 0:40).

Is er iemand die dit heeft/weet waar ik dit (tegen betaling) kan downloaden?

Ik mix een soort opkomstnummer waarbij het belangrijk is dat de countdown in het Nederlands is.

Bedankt en een prettige jaarwisseling toegewenst!

~Fijne Suiker
 

Mensajes Thu 27 Dec 18 @ 7:33 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik snap best wel dat je géén lampjes tune wil downloaden......
Maar effe zonder dollen.....
Waarom zou je deze niet kunnen gebruiken?
Downloaden en het stuk eruit knippen dat je wil gebruiken.
Klaar!
 

Mensajes Mon 31 Dec 18 @ 9:27 am
wilberg wrote :
Ik snap best wel dat je géén lampjes tune wil downloaden......
Maar effe zonder dollen.....
Waarom zou je deze niet kunnen gebruiken?
Downloaden en het stuk eruit knippen dat je wil gebruiken.
Klaar!


Haha, het is geen principiële kwestie die te maken heeft met de lampjes :-)

Ik kan hem inderdaad gewoon gebruiken. Het was meer een gevoelskwestie dat ik niet een YouTube - download wilde gebruiken. Maar aan de andere kant, kan ik ook niets vergelijkbaars vinden op internet, noch wil ik met mijn eigen zware accent iets inspreken :')

 

Mensajes Wed 02 Jan 19 @ 6:13 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Dus het is je gelukt? Ik denk niet dat je met aftellen voor nieuwjaar nog steeds aan het wachten bent. ;-) Beste wensen voor 2019 dan!
 

Mensajes Thu 03 Jan 19 @ 4:08 pm
stevoqx wrote :
Dus het is je gelukt? Ik denk niet dat je met aftellen voor nieuwjaar nog steeds aan het wachten bent. ;-) Beste wensen voor 2019 dan!


Bedankt, jij ook de beste wensen :)

Ik heb het YouTube nummer inderdaad gedownload, maar was niet voor de jaarwisseling. Meer een soort opkomstnummer bij een sportclub. Ben nu bezig het te mixen met een rustig stukje er voor en ik moet nog even een paar dingen uitproberen welke ik erachter kan plakken. Eye of the tiger is ook zo standaard :')
 

Mensajes Fri 04 Jan 19 @ 8:14 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)