Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: denon hc1000s

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo,
Mijn net aangekochte Denon Hc1000S loopt na een tijdje vast in VDJ8
Is dit een bekend Probleem?
Heb nog geen licentie voor deze controller aangekocht, zit nog in de probeerfase
ben wel van plan om die aan te kopen, maar als hij dit blijft doen...……..
Windows 10 home versie
 

Mensajes Fri 28 Dec 18 @ 2:48 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Je hebt in een proefversie beperkte tijd om te werken en dan stopt VDJ vanzelf. Geen fout. Nu vraag ik me af waarom je zou overwegen om een oude controller (die niet meer in productie is) te willen gebruiken. Vandaag heb je voor een redelijk budget een "moderne" controller. Zet je over de investeringskosten van VDJ heen, het loont echt de moeite.
Als je serieus wil werken, dan moet je serieus investeren.
 

Mensajes Sat 29 Dec 18 @ 11:05 am
Dank voor je reply
Ik heb voor deze gekozen om zijn compacte grootte.
Normaal gebruik ik een numpad.

Maar wat raad je me aan,in deze
De enige beperking is dat deze controller maar 2 decks kan bedienen,ik heb 4 decks in gebruik.

Gr gerrit
 

Mensajes Sat 29 Dec 18 @ 7:01 pm
Even nog een aanvulling

VDJ heeft wel een licentie, de controller nog niet.

 

Mensajes Sat 29 Dec 18 @ 7:03 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Misschien niet fout om een iets uitgebreider toestel aan te schaffen. Er is veel keuze op de markt. Ben zelf een Denon fan. Heb een DN-HC 4500, een MC 3000 en MC 7000. Kan die oudste spullen ook niet loslaten ;-)
Nu is het zo dat als je een pro licentie koopt van VDJ je alle controllers kunt laten draaien met je VDJ. Maakt niet uit welke. Ik vermoed dus ook je huidige controller.
 

Mensajes Fri 11 Jan 19 @ 7:23 pm
radio vredenburg wrote :
VDJ heeft wel een licentie, de controller nog niet.


Misschien heb je inmiddels de licentie gekocht op je Denon Controller. Mocht je de Controllerist-licentie gekocht hebben voor een andere controller, dan kun je de Denon niet gebruiken. Je Controllerist-licentie is gekoppeld aan de controller waarvoor je de licentie hebt gekocht.
 

Mensajes Mon 04 Feb 19 @ 4:58 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)