Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Een externe mixer met externe geluidskaart

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo,

Ik heb een denon MCX8000 controller wat gewoon goed werkt op virtual DJ8 maar ik wil graag als back up, stel dat ik problemen krijg met die Denon een externe mixer met externe geluidskaart (via usb) kunnen aansluiten op virtual DJ8. Maar daar heb ik opeens een licentie voor nodig???
Heel raar dit want in het verleden werkte dat wel gewoon, ik voordat ik die denon had altijd zo gedraaid.
Ik heb toch de volledige licentie gekocht van VDJ8 destijds, dan moet dit toch ook gewoon werken?
Ik zou het echt heel jammer vinden dat ik nu opeens een extra licentie moet gaan kopen, dat zou gewoon niet eerlijk zijn ben ik van mening.

Heel graag reactie

gr Marco
 

Mensajes Fri 14 Jun 19 @ 7:30 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Met een Pro licentie kan je inderdaad alles gebruiken, daar heb je dus geen extra licentie voor nodig.
Kijk in het configuratiescherm bij Licenties of je wel correct bent ingelogt met het juiste account en of je Pro licentie daar vermeld staat.
 

Mensajes Fri 14 Jun 19 @ 7:40 am
Hallo,

Mijn huidige licentie is VirtualDJ PRO Infinity zie ik staan, ik ben ook gewoon ingelogd zoals normaal.

gr Marco
 

Mensajes Fri 14 Jun 19 @ 9:16 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Waar krijg je dan precies te zien dat je een extra licentie zou nodig hebben?
 

Mensajes Fri 14 Jun 19 @ 9:29 am
Ik zal er een foto van maken, ik ben nu niet thuis.
 

Mensajes Fri 14 Jun 19 @ 9:35 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)