Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: aporia?

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

hello!

exw 1 aporia me to plugin ti kanei sxetika me eggrafi se mp3 sto recording?ginete na metatrepontai apeutheias se mp3 ?


euxaristw!
 

Mensajes Sat 01 Nov 03 @ 3:42 pm
nai anti na grafete se wav to kanei apeuthias mp3 192kbps.
 

Mensajes Sat 01 Nov 03 @ 4:19 pm
den mou eipes gia to plugin pou to vriskw ?
 

Mensajes Sat 01 Nov 03 @ 8:16 pm
mixalisPRO InfinityMember since 2003
Prepei na agoraseis to programma wste na gineis full version user kai na exeis prosbasi sta effect kai sta ypoloipa poy den dinontai stous trial users i demo user.

A3izei ta lefta tou!
 

Mensajes Sat 01 Nov 03 @ 10:00 pm
des edw
http://atomixfr.atomixmp3.com/lame.php

mixali den einai effect alla plug in einai kai gia tous trial
katebase to mp3lame-enc.dll

LAME ENCODER allows you to record your mix directly in MP3 format.
Unzip the file in your Virtual DJ directory.
Then launch Virtual DJ, go to the record tab, click on "Record in" to select MP3 format,
and click on "Plugin" to select the lame_enc.dll plugin

ostoso tha sumfonizw me to mixali oti einai pollu kalo programa gia ta lefta tou.
 

Mensajes Sun 02 Nov 03 @ 1:04 am
mixalisPRO InfinityMember since 2003
Giraskw aei didaskomenos!!!
 

Mensajes Tue 04 Nov 03 @ 10:10 pm
latos30Home userMember since 2003
katebasa to virtual dj giati mou bgazei ayto to minima?? invalid skin file (error line %i in the xml)
 

Mensajes Mon 17 Nov 03 @ 10:13 pm
basika kati pezei me to teleutaio skin pou ebales.kane unistall to vdj sbhse olo to folder c:/program files/virtualdj kai meta kane 3ana install auto tha doulepsei.
 

Mensajes Tue 18 Nov 03 @ 12:18 am
djkrHome userMember since 2003
Giati den doyleuoyn ta skins???(vgazei invalid skin)
 

Mensajes Sun 14 Dec 03 @ 4:49 am
merika skins den uposthrizoun thn 1.07b version alla auth th stigmh den thimame poia.Twra ta skins prepei na mpenoun se morfh ziped arxeiou sto folder c:/program files/virtualdj/skins gia na doulepsoun swsta.An exeis kai to atomixmp3 prosexe mhn mperdepseis ta skins tou ena me tou allou giati den tha doulepsoun.Kata ta alla ta skins douleuoun kai ta perissotera einai se analush 1024 opote opws katalabeneis prepei na exeis kai ta teleutaia drivers ths kartas grafikwn sou.An xreiasteis help edw eimaste:)
 

Mensajes Sun 14 Dec 03 @ 11:02 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)