Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: DJ gear voor max €600
Hallo allemaal,
Ik ben Nigel en ik ben 13 jaar. Ik ben net een paar jaar begonnen met dj'en op mijn slaapkamer en ik word veel gevraagd om op feestjes de muziek te verzorgen. Ik vind dit ook heel leuk om te doen alleen 1 klein probleemtje: mijn dj set is niet erg al te best want het was toen nog niet zo heel serieus maar nu ik er echt wat meer mee wil gaan doen kan deze set eigenlijk niet meer dus wil ik gaan upgraden naar een betere dj set.

Wat ik dus wil is advies over wat een goede dj set is voor mij. Ik heb al heel wat research gedaan.
Het liefst wil ik een Pioneer dj controller omdat ik rekordbox ook heel fijn vind om mee te werken. De speakers doen het voor de rest prima maar als je een betere aanbeveling hebt laat het vooral weten.

Ik ben momenteel in bezit van het volgende:
- een Hp Pavilion 14-ce0510nd laptop
- Hercules 4mx black
-Voor thuis:
- Panasonic SA-HE90
- Panasonic speakers 2x (ik heb geen idee welke, ze lijken op deze: https://www.atube-highfidelity.nl/wp-content/uploads/2022/06/RP-500C-II-6.jpg)
- Reflexion PS07BT
-Voor shows:
- Skytec st100
- evt, kan ik nog 2x American Audio DLS15P lenen van bekenden (voor echt grote feesten)

Mijn budget is maximaal 600 euro.

Ik hoop zo meer informatie te krijgen over wat ik aan moet schaffen. Als je nog vragen hebt laat het ook vooral weten en alvast bedankt!
Groeten, Nigel

 

Mensajes Sun 10 Sep 23 @ 1:58 pm