Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: BEHRINGER BCD 2000 - Page: 7

Esta parte del tópico es antigua y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

sktorisHome userMember since 2005
pleon djzanzak me enan dusaresthmeno pelath den xaneis mono 10, xaneis pollous peissoterous mias kai uparxoun ta forums kai o kosmos enhmervnetai!
exw dromologhsei pantws thn prostasia katanalvth....
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 7:44 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Allo na einai elatomatiko to sygkekrimmeno kommati opote symfono oposdipote eprepe na sou to allaksei, kai allo na min sou douleuei kala kati pou pou mporei na ftaiei otidipote, to computer sou, kapoio lathos diko sou sto setup, i pansellinos pou exei tora, i aplos epeidi einai mia ftini behringer konsola, opote oti plironeis pairneis...
Apo auta pou grafeis den nomizo pos an ebazes mia alli idia konsola tha sou douleye kalytera.
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 7:44 pm
sktorisHome userMember since 2005
Apopsis, douleyw kai th hercules xwris kanena problhma. De ftaiei to hardware, h konsola, ftaei to programma pou dinoun mazi pou de douleuei kai de douleuei se paaaara polu kosmo. exw kalous upologistes, dunatous kai exw kanei kathe pithani rithmish. Alla auto pou me enoxlei perissotero einai o tropos tou sygkekrimenou kataasthmatos....
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 7:49 pm
edw symfwnoume george..alla kai etsi na einai ..o an8rwpos leei oti o diamantopoulos htan anagwgos..
den prepei na dixei endiaferon,na thn dokimasei,kai an ontws den einai ellatwmatikh na enhmerwsei ton pelath toy?
ftasame sto shmeio na poylaei o ka8enas oti toy bre8ei ,xwris na 3erei na enhmerwsei toys pelates toy gia to proion..
as toy elege kyrie tade,h konsola einai kalh alla ftais esy pou den thn exeis setarei kala, 'h ftaiei to pc sou..
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 7:51 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
O tropos tha me enoxlouse kai emena, alla profanos tha to iksera apo prin kai den tha perimena na to paroun piso, epeidi "den mou arese" (dil. epeidi einai mapa to karpouzi...). Giayto den tin agorasa kiolas, apo ta osa exo psaksei kai diabasei den einai mia aksiopisti lysi, einai ftini alla opos lene "i ftinia troei ton para" ...
Bebaia o kathenas den tha to epsaxne toso poly oso ego, ftaiei sigoura i behringer pou poulaei ena kako proion alla kai ayti exei to elafrintiko tis timis.
Etsi afou den mporeis na to doseis piso san elatomatiko, den tha allaze tipota an sou legan to idio pragma me poio eugeniko tropo, ektos an exeis kanena gnosto apo mesa, i se mikro magazi opos leei o zanzak pou exeis alli sxesi synithos.
Pantos min apogoiteyesai, den prepei na einai toso xalia ta pragmata, bale mia alli karta gia ton ixo kai perimene mexri na exei to virtual dj ypostiriksi kateyetheian san controller, alla tote tha xreiasteis to full virtualdj poy toulaxiston auto aksizei ta lefta tou...

btw. poso tin pires ?
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 8:05 pm
sktorisHome userMember since 2005
thn konsola thn phra 213e. einai ontws fthnh alla auto de shmainei oti den prepei na douleuei! pws thn poulane an de douleuei? einai paralogo...
den exei na kanei me to an mou aresei h oxi. Apla de leitoyrgei opws prepei diaforetika tha mou arese para polu. ftanei na mporouse na sunergastei me to programma pou dinoun mazi. Gia pio logo tha eprepe na agorasw allo programma efoson paradidoun thn konsola mazi me software.....
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 8:13 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Katarxin den ksero ti esti Diamantolpoulos. Poulaei kai poluskoupakia?
Den tha agoraza pote ena proion an to katastima den itan sxetiko. An omos o Diamantopoulos poulaei kai cdieres kai eksoplismo ixitiko klp.., tote ta pragmata allazoun. Pantos to mono sigouro einai oti an kapoia syskeui den douleuei sosta, ypoxreoutai to katastima na tin episkeuasei. To slogkan (to americaniko) "..money back" tha prepei na anagrafetai kata tin polisi, pragma to opoio den to exo dei pouthena stin Ellada.

Esy omos an katalaba kala les oti den douleuei sosta, me tin ennoia oti kollaei kai sou kanei noumera. Tha prepei edo na sou po oti an den yparxei mono i konsola kai to software, yparxei kai to PC sou. Ti simainei auto? Mporei me tin Hercules na min eixes kanena problima, alla allous porous xreiazetai ena systima kai allous allo. Gia paradeigma ki ego eixa "kollimata" ston ixo kathe fora pou fortona ena tragoudi sto allo deck, kai merikes fores mou "kollage" opos les. Eixa omos Celeron 2.4 me 512 RAM. To anabathmisa se P4 3,2 GHZ kai 1 GB Ram kai tora petaei to PC, h Behringer kai to programma mazi, san poulakia. ARA min ta rixnoume ola se ena proion prin to eksetasoume ligo.

Kai epeidi deixneis arketa eos polu aganaktismenos sou leo oti i Behgringer tha apodeixtei i kaliteri lusi gia ta lefta pou edoses kai edosa. Kane mia anabathmisi, merikes rythmiseis sto PC sou (disable norton, wireless, lan etc), kai an pali exeis problima, tote epeses se ellatomatiki, tha tin steileies me kapoio tropo ston Stolla i kapou allou kai tha stin ftiaksoun.

Gia na katalabeis poso euxaristimenos eimai oso i Atomix kathysterei tin Ver 4.0 toso douleuo me to Xylio software, me apotelesma na to exo synithisei toso polu, pou paramerizontas tis omologoumenos polles elleipseis se sxesi me to VDJ einai ena eukolo kai aplo programma gia na kaneis sosti douleia.

Einai kainourgio proion, einai dikaiologimena ta problimata. Kane ligo ypomoni kai den tha to metanoioseis. Ksekolla apo tin Hercules.
H anabathmisi tha sou kostisei bebaia, alla tha deis diafora megali.

Kai na po kai kati akoma. H Behringer einai dystixos i adikimeni tis istorias, giati min ksexnate oti oles oi alles konsoles exoun ypostiriksi apo etaireies pou sto xoro tou PC DJing exoun dosei eksetaseis me epityxia. H Hercules as poume exei piso tis ypostiriksi kai apo Atomix kai apo Native Instruments. Episis tha prepei na simeiosoume oti to synodeutiko programma twn konsolwn den einai pote full kai aksiopist, giati na einai tis Behringer?.
Molis vgei (mesa sto kalokairi elpizo) i Ver 4 tou Virtual pou tha ypostirizei opos eipan tin BCD2000, pisteuo tha einai axtypitos syndiasmos !!!!
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 11:53 pm
sktorisHome userMember since 2005
epita apo anabathmisi sta 2gb ram kai apenergopoihsh opoudipote driver h service iparxei ston ipologisti mou katafera na stamatiso to gratzounisma ston ixo kai na exo mono mikres diakopes. ma einai dinaton? ti programma pia einai auto to b-dj pou thelei TO ipersistima. to trexo se laptop centrino m760, 2x80 sata raid diskous 256vram mnimi, ti allo thelei pia gia doulepsei sosta? ti ithela kai poulisa ta decks mou.....
 

Mensajes Tue 11 Jul 06 @ 5:58 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
file ki ego eixa Centrino M sta 1,8 me 512 kai den etrexe sosta. Exe omos upomoni, me tin Ver 4 tha trexeis to VDJ me tin BCD kai ola tha einai mia xara. Kai gia na se proetoimaso, trxeo tin ekdosi 3.4 me tin BCD2000 kai tin boitheia tou MidiTranslator (gia ta jog wheels) se P4 3,2 kai paei sfaira. Oute sta video den kolaei. Den ftaiei i konsola, pistepse me, tha apodeixtei stin poreia oti den ekanes lathos. Tust me !
 

Mensajes Tue 11 Jul 06 @ 6:23 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
@Dad, akoma den emfanistike ypostiriksi gia tin behringer stin teleytaia beta tou v4, den ksero an mexri tin teliki to kanoun i to afisoun gia 4.xx.
Kai ego pisteyo pos i konsola einai kali san hardware, pasxei se software kai drivers.
 

Mensajes Wed 12 Jul 06 @ 4:05 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
 

Mensajes Wed 12 Jul 06 @ 10:25 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Aytos pou to grafei kati tha kserei, einai official pliroforia, pantos i beta einai mia (idia kai gia olous). Tha sou steilo pm an exo kapoio neo gia ayto to thema.
 

Mensajes Wed 12 Jul 06 @ 1:35 pm
egw molis edwsa thn hercules kai perimenw thn vdj 4 gia na parw thn behringer..ante na doume pote 8a vgei kai an 8a ypostirizei thn 2000...
 

Mensajes Tue 25 Jul 06 @ 11:55 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
to asteio tis ypothesis.....
Oi treis teleutaio (zanzak, apopsis kai me ) fainetai oti exoume tin Hercules I, alla auta mono sta xartia. Telika oti diloseis eisai !!!!!
 

Mensajes Wed 26 Jul 06 @ 11:13 am
egw fainomai na exw kai tis 2!! alla twra pia den exw kamia..xexe..ante na balw kai thn eikona ths behringer na tritwsei to kalo..
 

Mensajes Wed 26 Jul 06 @ 12:48 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
tin eikona tis behringer mallon tha tin baloume monoi mas me autokolito xaxa
 

Mensajes Wed 26 Jul 06 @ 12:58 pm
xaxa..kaloo..alh8eia me to bbcode den mporoyme na bazoyme kai foto's?mono etsi 8a baloyme kai thn 2000..
epishs kalo 8a htan na mporoyme na baloyme kai emoticons opws ginetai se ola sxedon ta forums..alla ti syzhtame..as exei kalytero hxo kai ypostirixh gia thn bcd 2000 h vdj 4 kai ta alla einai deyterevonta..
 

Mensajes Wed 26 Jul 06 @ 11:07 pm
caslorPRO InfinityMember since 2006
pedes kalispera... opios parakolouthei tin diadromi mou tha antiliftike tin anodo mou ksana mesa se ena mina...

no licence user -> home edition-> pro !!

loipon exo faei olo to internet gia tin behringer 2000 alla tzifos... olo ektos stock .. to kalitero pou vrika einai stis 20/9/2006

mipos kserei kaneis kamia akri :) kai se logiki timi... eida oti pezoun poli oi times alla sta 180 euro einai kala pistevo...

o antiprosopos tis behringer einai kapios stin patra.. alla sto site tou den exei online katastima :(

ayta.. kai me anamoni gia tin ekdosi 4
 

Mensajes Tue 08 Aug 06 @ 7:01 pm
dj foodPRO InfinityMember since 2004
den zoume stin epoxi ton pagetonon
se ligo otan kaneis paidia kai pas sto lixiarxreio tha sou zitisoun ektos apo ta
klasika tha sou zitithon
web site tou paidiou
e mail
kai na einai alithino giati tha kaneis activate.

oloi exoun site pleon
http://www.stolas.gr
 

Mensajes Tue 08 Aug 06 @ 9:13 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
food, allo website kai allo online katastima....
O stollas pantos einai megalos antiprosopos, (roland, behringer klp)
 

Mensajes Wed 09 Aug 06 @ 1:35 am
50%