Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Virtual Dj kennismaking (wie zijn ze, wat doen ze, welke muziek stijl, enz..)

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Hoi,


Ben Dimitri (dj laat ik er liever af).
32 jaar getrouwd met Greet en woon in lier.
Dj van af 1999.
Muziek styl : house,deep house, electro, electro clach, Retro, r & B, Hip Hop, Latino, progressive enz... ben zeer ruim.
Medium : Vinyl, cd, en nu ook mp3.
Resident @ Cinema cafe, Chill Out, Dr Beat, Originals, Clinic
Cv:veel te veel om op te noemen zie http://www.dj2dj.be/forum/index.php?topic=13512.0
Werk voor lazerhothits waar ik ook een draai uurtje heb.
Als ook ben ik moderator en assistent bij Dj2Dj.
Heb verschillende projekten lopen voor jonge talenten Friends & Dimitri @ Stores (Chill Out Rotterdam, Dr Beat, Originals)
Dj Tools : Pioneer cdj 1000 mk 2 en cdj 800, Pioneer djm 500, 2 technic met concorde, Mixman 2 (remix tool), Herculles mk2.
Waarrom Virtual dj ? om dat je mee moet met de tijd en blijven vernieuwen.
Aangenaam kennismaken met jullie


Groetjes
Dimitri

 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 10:03 am
Dimitri,
welkom op het forum, leuk dat je je even voorsteld. Wat meer gegevens van mij kun je vinden in mijn blog (Klik op mijn naam aan de linkerkant)
Of op mijn website: http://www.partymen.nl
Ewout
 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 9:28 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Ewout,


Leuk je te leren kennen heb eens op uw website gezien nice goed bezig zie ik.
Jullie noemen een mobiele dj een Drive in show vind dat grappig.
graag vertel ik u dat ik een Nederland lover ben heb veel vrienden zitten in Nederland Spijkennise, Heimuiden en werk samen met Bijenkorf Rotterdam meer bepaald met Chill Out (15 Januari draai ik er nog eens).

Heb jij al een live setje gedaan met herculles of virtual dj op een feestje ?


Greetz
Dimi

 

Mensajes Thu 29 Dec 05 @ 8:07 am
Die dj console heb ik een paar jaar geleden gekocht. Ik vond de knoppen zo slecht, vergeleken met de Denon cd spelers die ik toen gebruikte. Ik heb de dj consol op zolder gegooid en er nooit meer naar om gekeken.
Ik gebruik VDJ ieder weekend. Ik draai ongeveer 80% van cd en de rest vanaf de pc.
Ewout
 

Mensajes Thu 29 Dec 05 @ 5:48 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)