Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: scroll naar onder?

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

klepPRO InfinityMember since 2005
hey, ik draai met laptop en dj console nu ong 6 maanden en het bevalt me uitstekend nooit problemen.
ik neem het handeltje vaak me naar plekken (als het niet voor een feest is het wel voor een chill ;))
maar nou moest ik met oud&nieuw draaien en het zaakie stond op een tafel en daar onder de boxen en versterker, maar toen ik alles aan had gesloten en het prog opstarten ging me scroll de hele tijd naar onder en kon ik niks meer selecteren geen tabbladen enz. heel krampachtig kon ik wel me nummer er uit halen en is het met een beetje aanpassen wel gelukt te draaien.
ik heb van alles geprobeerd opnieuw opstarten,kabeltjes checken,zelfs me laptop in de lucht gehouden om te kijken of er een te sterk magnetisch veld is ofzo...ach ja je probeert wat...
toen ik de volgende dag thuis gewoon zat deed alles het weer prima.
ik dacht: naja gebeurt wel is, maar toen starten ik het net op en zat ik aan de knopppen van de
console. en hij begon weer te trippen als de crossfader schuift en knoppen worden gedraait!
wat kan ik hier aan doen en wat is het denken jullie?? het is vrij lastig draaien...
ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben geweest en ik heb de versie die via de site te downloaden is...
o k Tnx in advance.. grtz nandor
 

Mensajes Thu 05 Jan 06 @ 4:31 am
klep,
vervelend probleem. Heb je gecontroleerd of er niet een knop van je console blijft hangen? Het kan zijn dat een knop, of bijvoorbeeld de joystick wat vies is geworden en blijft steken.
Gebruik je ook een muis, of een touchpad? Hier kan het probleem ook vandaan komen. Zeker met draadloze muizen.

Het kan ook een probleem met een usb hub zijn. Als je teveel usb apparaten aansluit zakt de voedingsspanning teveel in en kunnen er vreende dingen gebeuren.
Probeer eerst alleen de laptop eens, daarna laptop + dj console, daarna de laptop + andere hardware.

Controleer ook even op virussen wormen en ander gespuis. Je kunt de console ook eens op een andere pc proberen, om uit te sluiten of het de laptop of de console is.
Ewout
 

Mensajes Thu 05 Jan 06 @ 8:41 pm
ik heb met dj mixstation 2 dat het scherm zo wat door elkaar loopt en dat je dan niet weet waar de knoppen staan,
ligt dat mss aan mijn optishe muis?
(ik was het beugeprobeerd en heb me maar de Dj console aangeschaft met VDJ :D)
 

Mensajes Fri 06 Jan 06 @ 4:05 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)