Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: skin veranderen - Page: 1

Esta parte del tópico es antigua y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

ik snap niet hoe je een skin moet veranderen want ik ken vog nie zo goe engels.
dus kan iemand mij helpen dank

greetz martijn
 

Mensajes Sat 14 Jan 06 @ 7:54 pm
1. download de skin dat je wilt installeren
2. unzip de skin of weet ik veel wat (hangt ervan af) en kopier de skin waar VDJ staat geinstalleerd en plak hem daar in de map "skins"
3. open VDJ ga rechts vanboven naar "config" en ga daar naar het tablad "skins" en selecteer daar je skin dat je hebt toegevoegd en klik "ok"

Veel succes Dj IbiziX
 

Mensajes Sat 14 Jan 06 @ 8:11 pm
maar bij mij valt er niks te unzipen
 

Mensajes Sat 14 Jan 06 @ 9:36 pm
 

Mensajes Sat 14 Jan 06 @ 10:57 pm
ik heb ook nog een vraagje wat skins betreft, wat is de code voor die VU meter, die wil ik weghebben!, want ik heb hem wat veranderd maar nu gaat er een grijze balk elke keer door mijn plaatje heen!
 

Mensajes Sun 15 Jan 06 @ 4:35 pm
maar welke kunnen dan wel??
als je geen licence user bent
 

Mensajes Mon 16 Jan 06 @ 4:21 pm
Dowload eerst een skin. Klik hierboven op de link "download"->"plugins"->"skins". Download degene die je handig lijkt. Sla de skin op op je harde schijf, open niet de zip file. Kopiier nu de zip file naar de locatie waar vdj geinstalleerd is in de map "Skins" (standaard c:|program files|VirtualDJ).
OIpen nu vdj, ga naar het config menu, tabblad "Skin". Kies de skin en klik "ok"
Ewout
 

Mensajes Mon 16 Jan 06 @ 6:41 pm
maar bij mij komen ze niet in een unzip map
 

Mensajes Tue 17 Jan 06 @ 5:41 pm
unzip map? Ik begrijp het niet helemaal. Er is volgens mij al twee keer een duidelijke beschrijving gegeven. Beschrijf even stap voor stap wat je doet en waar het mis gaat.
Ewout
 

Mensajes Tue 17 Jan 06 @ 10:21 pm
ja maar als ik hem gedownload heb staat ie niet in een geclompineede map
 

Mensajes Wed 18 Jan 06 @ 4:16 pm
Dat hoeft ook niet. het gedowloade bestand kopieren naar de virtual dj map, in de submap skins en het zou moeten werken.
Ewout
 

Mensajes Wed 18 Jan 06 @ 8:14 pm
als ik hem in de map skins zet dan odet hij het niet
 

Mensajes Sun 22 Jan 06 @ 8:43 am
je moet hem ook eerst uitpakken, als je op die skin klikt zie je links boven een optie staan ''alle bestanden uitpakken" dat moet je doen en dan de uitgepakte versie in je map met skins doen
 

Mensajes Sun 22 Jan 06 @ 12:37 pm
DJ Dusno, je hoeft de skins niet uit te pakken. Bij mij in de skins map in de VDJ program folder staan een aantal zip files (1 per skin). Deze skins werken gewoon. In iedere zip file zit een plaatje en een xml file. Het plaatje is wat je op het scherm ziet en de xml file is de button overlay behorende bij dit plaatje.

Martijn,
gebruik je de laatste versie van de Demo? Skins zijn namelijk niet altijd backwards compatible.
Ewout
 

Mensajes Sun 22 Jan 06 @ 2:43 pm
ok mijn fout, ik dacht dat je ze eerst uit moest pakken
 

Mensajes Wed 25 Jan 06 @ 5:05 pm
kun je ook op een andere site skins downloaden

want ik heb de gedownloadde versie
 

Mensajes Mon 02 Feb 09 @ 1:27 pm
Wij geven geen support aan illegale downloaders. pff hoeveel keer moet ik het nog zeggen.

 

Mensajes Mon 02 Feb 09 @ 1:42 pm
Hejj weet iemand waar ik de lincie code kan vinden in een mapje ofzow heb volledige versie moet kan Pioneer CDJ-1000 MK3 + DJM 800
niet dowloaden
vraag om register lincie code weet neit waar ik die moet vinden
 

Mensajes Tue 19 May 09 @ 11:54 am
license code staat in de mail die je hebt ontvangen toen je de software kocht.
 

Mensajes Tue 19 May 09 @ 12:18 pm
niek'djHome userMember since 2009
he ik heb eindelijk nederlanders gevonden op virtualdj
 

Mensajes Sun 01 Nov 09 @ 4:13 am
95%