Ingreso rápido:  

Forum: French Forum

Tema: Recherche titre d'une chanson house

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

dj khoPRO InfinityMember since 2004
Je le recherche le titre d'une musique house (tres connu enfin je crois... mais que je ne connais pas!!!) où l'on peut entendre :
"I'am you see I am the creator and this is my house nd in my house there's only house music"

Merci

Mensajes Tue 14 Feb 06 @ 2:25 pm
U115PRO InfinityMember since 2005
In the beginning, there was Jack, and Jack had a groove, and from this groove came the groove of all grooves. And while one day viciously throwing down on his box, Jack boldly declared, Let there be House, and House music was born. I am, you see, I am the creator, and this is my House, and in my House there is only House music. But I am not so selfish, because once you've entered my House, it then becomes our House and our House music...
and you see no one man owns House because house music is a universal language spoke and understood by all. You see, House is a feeling that no one can understand really, unless you're deep into the vibe of House. House is an uncontrolable desire to Jack your body and as I told ya before this is our house, and our House music....
hi hi!!
Bon salut DJ Kho, j'ai un conseil pour toi lorsque tu te retrouve dans cette situation tappe entre guillemet les paroles que tu connais, dans google et la tu auras souvent ton bonheur, pour ton morceau je suis en train de chercher, il me semble pour l'instant que j'ai un:
SM Traxx / Got the Groove
A suivre..
U115

Mensajes Tue 14 Feb 06 @ 2:33 pm
U115PRO InfinityMember since 2005

Mensajes Tue 14 Feb 06 @ 2:36 pm
dj khoPRO InfinityMember since 2004
Ok je te remercie j'avais une tentative de recherche sur google et j'avais trouvé (mrs finger) mais impossible de pouvoir verifier si c'etait la bonne chanson.

Merci encore

Mensajes Tue 14 Feb 06 @ 2:42 pm
kheyoPRO InfinityModeratorMember since 2003
Le probleme c'est que Mr Finger est l'original de 1988, c un classic absolu et la voix de l'accapela du début et milieu de disque a été pompé un milliard de fois pour etre mise sur un million d'autres morceaux house... Ceci dit même si ce n'est pas Mr Finger : trouves là because c un classic que tout bon Deejay se doit d'avoir sur sa cheminée

¨(..)¨

Mensajes Tue 14 Feb 06 @ 3:28 pm

(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)