Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: dj control mp3 kai jet,zip,wah effects

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

caslorPRO InfinityMember since 2006
exei agorasei kaneis to ''dj control mp3'' tis hercules?? eida oti einai to idio me to ''dj console mk'' tis idias eterias alla sta misa lefta logo oti einai aplos midi device xoris karta ixou... opou etsi kai alios exo 2 kartes ixou sto pc kai mia eksoteriki....

aksizei??

ta cdj 100s tis pionner ta kseroun fantazomai kai oi petres.. exoun pano ta agapimena mou effect zip,jet,wah...
me to virual dj + hercules mporeis na pekseis paromia effect alla na ta rithmizeis me to jog weel... opos sta cdj...

ginetai?
 

Mensajes Mon 10 Jul 06 @ 9:32 pm
caslor ,epeidh kai egw exw 2 kartes hxoy ,phra thn dj control mp3.
doyleyei mia xara,apla den einai KAI karta hxoy.
to kako einai oti egw 8elw na parw thn behringer (exw kwllhmma,ti na kanw?)kai dinw thn hercules 90 euro sto kouti ths ,me apodhxh agoras(apo 12/05)..
etsi ki alliws sta 140 euro pou exei kainourgia ,afou exeis 2 kartes hxoy,8a sou doulepsei apsoga.
prosoxh!!! h ekdosh toy vdj poy exei mesa den einai full kai den se afhnei na kaneis eykola proakoystikh!!
xreiazesai thn full ekdosh toy vdj...
 

Mensajes Tue 11 Jul 06 @ 10:07 am
caslorPRO InfinityMember since 2006
file efxaristo gia tin voitheia sxetika me tin hercules.. den se prolava omos mias kai arga to vradi kathos ekana anazitisi tin vrika stin pixmania me 65 euro... me fpa,eksoda eftase 90 kai kati...

tha se xo ipopsin mou gia enan filo pou to skeftetai..


me ta effect pou ipa pio pano ksereis tipota? tha voleve poli pantos
 

Mensajes Tue 11 Jul 06 @ 2:09 pm
se ayto den 3erw na se boh8hsw..allwste to vdj exei tosa polla effects poy isws ta breis ekei..
pantws den nomizw me thn mp3 controll na mporeis na syndeseis kai ta cd players soy..
 

Mensajes Tue 11 Jul 06 @ 2:47 pm
caslorPRO InfinityMember since 2006
vasika den thelo na sindeso ta player mou me tin consola... aplos sta player ta 3 effect pou exei einai elegxomena...

diladi tha ithela na iksera ean ginetai na fortoseis ena effect sto vj kai na to elenxeis apo to jog weel.... oso to girnas na afksanei .....

sta player patas to koumpi tou effect kai ayto leitourgei efoson girnas to jog weel...
 

Mensajes Tue 11 Jul 06 @ 6:23 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
kane mia erotisi sto General Forum. Ekei yparxoun perisooteroi xristes me CDieres apo oti edo. Nomizo omos oti den ypostirizei to VDJ auto pou les. H efarmogi twn efeects ginetai me koumpi kai oxi me analogue fader. Eksartatai omos kai apo to effect. Isos auta pou les esy na douleuoun etsi. Episis exo tin entyposi oti den mporeis na allakseis eukola tis leitourgies twn koumpiwn tis Hercules. Eidika ta jog wheels.
An tin agorases gia auto to logo, exo tin entyposi oti viastikes, tha mporouses na pareis ena midi pou tha mporouses na to programmatiseis. An diloseis sto VDJ oti h Hercules einai apla midi, xaneis ta lampakia (den ksero an auta se endiaferoun).
Se mperdepsa?
edo mperdeutika ego. !
 

Mensajes Tue 11 Jul 06 @ 6:38 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
ki omos ginetai peripou auto poy zitaei me enan mapper tou djcel +full version vdj 3.4 (oxi paliotero) +to katallilo plugin, alla thelei poly ypomoni kai peiramatismo....
 

Mensajes Wed 12 Jul 06 @ 4:09 am
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
ginetai ap oti xerw me to plugin tou djcel
 

Mensajes Wed 12 Jul 06 @ 11:01 am
caslorPRO InfinityMember since 2006
efxaristo gia tin voitheia.. ontos to mapper tou dj cell prepei na kanei gia ayto pou thelo na dokimaso alla prepei na katevaso tin full version apo to site kai no money pros to paron gia kati tetoio.. opote as to ksexaso :(

isos kapote na to simperilavoun stis epomenes ekdoseis tous.. to evala kai san etima thread me tis protaseis gia veltioseis..
 

Mensajes Thu 13 Jul 06 @ 11:59 am
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
mporeis apla na to agoraseis;)
 

Mensajes Fri 14 Jul 06 @ 9:04 am
caslorPRO InfinityMember since 2006
To ''djcel mapper '' i to ''virtual dj''? pio enoeis oti mporo apla na to agoraso?
ean enoeis to virtual ayto to ksero alla opos ipa oxi arketa xrimata ayti tin periodo gia kati tetoio...

to kalo einai oti me tin ekdosi tou virtual mesa stin hercules mporo na kano upgrade stin pro me arketa pio liga lefta... giro sta 83 euro mou fainetai... opote isos meta to kalokairi na to kano..

alla sto metaksi kala tha itan na mporousa na piramatisto ligo.. :) :)

pantos efxaristo olous gia tin voitheia
 

Mensajes Fri 14 Jul 06 @ 10:18 am
dBpanosHome userMember since 2006
Kalispera...
Thelo na agoraso to USB DJ Controller tis Hercules...
Apo oso gnorizo, ekeino einai apla ena controller tou vdj kai tipota parapano... Diladi den exei karta ixou ensomatomeni, opos to DJ Console MK2... Sosta?
Thelo apla na rotiso, an to controller auto, einai symvato me opoiadipote karta ixou oste na exo diathesimo preview tou kommatiou pou paizei sto allo deck, an den einai symvato me oles tis kartes, me ti eidous kartes einai symvato kai na mou proteinete kapoies external usb....
Telos mporo na ekmetalleutw plhros oles tis dynatothtes tou vdj stin trial ekdosh? Diladi sthn trial tha douleuei to controller kanonika...? tha mporo na exo preview tou allou kommatiou kanonika...?
Euxaristo prokatavolika...
 

Mensajes Sat 02 Sep 06 @ 4:26 pm
caslorPRO InfinityMember since 2006
to dj mp3 controler einai opos to ipes.. ena eksoteriko controler midi kai tipote allo...
to na exeis preview sto alo to deck den exei na kanei me thema simvatotitas tou controler me tin karta ixou sou alla me tin karta kai mono.... to ''dj mp3'' aplos kanei tis idies leitourgies me to kanoniko programa alla exeis elegxo ton kiniseon apo hardwear....
gia na exeis ixo sto deftero deck na kaneis preview tha prepei na exeis

a) 2 kartes ixou ston ipologisti sou
b) 1 karta ixou me eksodo 4 :1 oste na xrisimopoiiseis tin mia eksodo ''rear'' gia to ena deck kai tin alli ''front'' gia to allo deck
c) i mia apli karta ixou me sindiasmo ena stereo spliter... tha xorizei ta 2 kanalia se ksexoristo sima...

oso gia to ean tha exeis preview,,,den ksero..den dokimasa pote tin trial ekdosi..panta eixa full ;)
alla apo oti ksero den mporeis...einai etsi ftiagmeno gia na mporeis na to dokimaseis kai na pareis to kanoniko full...

i mk2 i behringer exoun ensomatomeni karta ixou mesa opote den xriazetai na exeis ali karta ixou sto pc.... panta dio kartes einai kalitera apo mia 4:1 i mia kai stereo spliter..
 

Mensajes Sun 10 Sep 06 @ 9:02 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)