Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: karta hxou+front

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

re paidia exw mia onboard karta hxou gia proakoustikh...kai syndesa tis ypodoxes pou exei o pyrgos gia na vgainei mprosta o hxos sth mhtrikh...alla sto virtual h proakoustikh doulevei mono me to pisw vysma...kserete tpt??
 

Mensajes Thu 21 Sep 06 @ 10:50 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
profanos sou bgazei mprosta mono ta front ixeia. Gia proakoustiki me VDJ xreiazesai kai rear i center, ta vgazei auta mprosta?
 

Mensajes Thu 21 Sep 06 @ 6:50 pm
vasika...den katalava kaipoly kala ti ennoeis...h karta eina aplh..2.1kai syndesa ta vysmata pou exei pano h motherboard me ta mprosta..
 

Mensajes Fri 22 Sep 06 @ 11:58 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
an katalaba ego kala, xrisimopoieis mia karta MONO gia proakoustiki kai kapoia alli gia na akous apo ixeia?. Auti loipon tin karta gia proakoustiki theleis na tin akous kai mprosta apo to PC pou exei kati ypodoxes, sosta?. Akous apo piso kai den akous apo mprosta. Sosta?
An auta pou leo einai etsi tote duo tina symbainoun.
1 Den exeis kanei sosta tis syndeseis pano sto motherboard
2 Kapoia blabi exei to motherboard.
Yparxei kai trito endexomeno, na koitakseis to BIOS Setup, alla to brisko ligo eksezitimeno.


PS Gia na tsekaroume episis oti kati den paei kala me to Virtual (pragma ligo apithano), na oriseis tin onboard karta os proepilegmeni kai na dokimaseis na akouseis me Windows Media Player, apo mprosta kai apo piso.

Den mporo na skefto kati allo.
 

Mensajes Fri 22 Sep 06 @ 7:04 pm
sosta katalaves..tis syndeseis tis ekana me vash to manual ths motherboard....8a dokimasw na thn valo san proepilegmenh,,,thnx .
 

Mensajes Sat 23 Sep 06 @ 10:16 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)