Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: Thema Ethnikis Ypothesis !

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Prostethike ena akoma forum me to onoma Balkan Forum gia tis xwres tis prwin Yugoslavias. Ekei loipon anaferontai kapoies xwres kai mia xwra pou tin lene "Mecedonia" Eeeeeep mallon FYROM eprepe na grafoun.
To kserw pos auta anoikoun stin sfaira tis politikis diplomatias, alla kai emeis apo tin pleura mas den tha eprepe toulaxiston na steiloume ena mynima diamartyrias?
Egw apo tin pleura mou eimai diathetimenos na to kanw alla perimenw kai tis dikes sas protaseis-antidraseis.
 

Mensajes Wed 18 Jul 07 @ 12:50 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Mpampi den eimai apo aytous pou adiaforoun alla pisteyo pos gia to sygkekrimmeno thema to paixnidi exei krithei edo kai polla xronia..apo ton deyt.pagkosmio polemo ... to xrisimopoioun ayto to onoma asxeta an tin teleytaia dekaetia to pirame emeis xampari, pou simenei megalosan genies me ayto.
Kai an theleis den tha sou aresei ayto pou tha po alla einai aplos ena onoma, kai oxi i ousia.
Nomizo pos to ypertimame.
H ousia einai pos i oikonomia tous paei kala kai i ekseliksi tous einai taxytati.
To ksereis oti exoun ypodomi asyrmato internet se olo to fyrom, otan ego sto xorio mou kai se ola ta alla xoria tis elladas plin ton poleon den exo adsl ?
Makari na eimastan aksioi kai na tous pianame edo, kai isos tote den tha mas kleban kai to onoma apo monoi tous..
 

Mensajes Wed 18 Jul 07 @ 2:16 am
caslorPRO InfinityMember since 2006
den einai akrivos ena onoma file mou... sigekrimena paraxarazoun tin istoria legontas oti einai makedones..
makari na ipirxe kaliteri enimerosi oste na katalaveis oti den einai aplos to onoma..
to onoma einai tora.. argotera tha einai kai oi edafikes apetiseis pou tha exoun (kai tora exoun kai oneirevonte tin megali makedonia kai tin apeleftherosi ton edafon tous apo tin ellada)

einai para poli megalo zitima min to pernete etsi apsifista...
omos to provlima ksekinaei apo to esoteriko mas afou prin apo liges meres psifistike stin eurovouli sxetika me mia ekthesi enos epitropou gia ta skopia oti

1)kathe xora exei to dikaioma na onomazetai opos thelei (opote kai ta skopia mporoun na legonte makedonia)

2) oti to onoma den tha aptelei kritirio gia tin diapragmatefsi entaksis ton skopion stin europi (diladi den tha mporoume na valoume veto)

3) kai oti tha prepei na iparksei dimeris simfonia se oti afora mono!!!! tis metaksi mas diafores (skopia-ellada)


nai ontos psifistike kai perase auto... kai psifistike distixos kai apo tous eurovouleftes tis ND (KIVERNISIS) opote ean oi dikoi mas exoun alaksei politiki sto thema xoris na mas enimerosoun ti tha kanoume kai emeis ean diamartirithoume sto forum ..... tha mas poune.. eeee edo i kivernisi sas psifise na mporoun na onomazonte opos theloun.. episima.. eseis ti zori travate....


(opote kalitera na diamartirithoume analogos stous prodotes tous politikous mas...)
 

Mensajes Wed 18 Jul 07 @ 6:58 am
gpanosHome userMember since 2006
Gia na eksigoumaste:

Ta lathH pou kanoun oi kyverniseis mas apo to 1945 kai meta se afto to thema den simainei oti tha to dexomaste etsi ki emeis. Oi politikoi as kanoun o,ti theloun edw einai forum kai to Elliniko forum proypirxe tou Skopianou. An anoiksete kana xarti propolemiko i kana vivlio istorias sta arxeia tis Oxfordis tha deite oti i perioxi tous onomazetai Vardarska ki oxi Makedonia. To Makedonia itan kolpaki tou Tito gia na dimiourgisei pseftiki ethniki syneidisi se afto to meigma servwn alvanwn kai voulgarwn pou menoun ekei. OXI den perimena ton Liakopoulo na mou ta pei afta. Logw tis makedonikis katagwgis mou (Serres) eimai arketa evaisthitopoiimenos me afto to thema apo to Gymnasio akoma kai to psaxnw panw apo 10 xronia. Sta perissotera IRC Networks kai forum tous exoume katatropwsei opws kai sto web (www.macedonia.com ktl ktl).

An eiste magkes filtatoi ellines moderators (thelw na pistevw pws nai) kante to ki edw!
En anagki paraititheite. An to elliniko forum arxizei na krazei tin Atomix na doume pws tha antidrasei afti.
As kanoume loipon afto pou katigoroume tous politikous mas oti den kanoun!!!

 

Mensajes Thu 19 Jul 07 @ 2:40 am
gpanosHome userMember since 2006
File apopsis:

1) O Wxaderfismos mas eftase edw pou eimaste ki an synexisoume tha piasoume perissotero pato.

2) H Oikonomia tous paei kala afou sto 90% stirizetai apo ellinika kefalaia. Genika tin oikonomiki tous anaptyksi tin ofeiloun se emas. Akoma kai oi tilepioinwnies tous anikoun ston OTE.

3) Ekei vevaia o OTE dinei Internet teleftaias texnologias, edw varietai na anoiksei dsl portes kai ma stisei optikes ines. To drama tou pOTE tha to syzitisoume sto www.adslgr.com

4) Gia rikse stous admin tou site kai stous ypefthynous tis Atomix oti stamatas to elliniko forum kai tin prowthisi tou Virtuial DJ stin Ellada na sou pw egw esena an avrio den to kanoun to Macedonia oxi apla FYROM alla Vardarska.

5) To an oi genies tous meta ton B pagkosmio polemo megalwsan me mia psevdaisthisi me afinei pagera adiaforo. Emeis kseroume apo tin arxaiotita poioi itan oi Makedones. Edw i leksi Makedonia einai elliniki kai xrisimopoiithike prwti fora stin Elliniki Mythologia (Makedwn). Tha borousa na sas grapsw kamia 1000 selides (xwris ypervoli) sxetika me tin Ellinikotita tis Makedonias kai tis Makedonikis Istorias, alla den nomizw oti yparxei logos. Den einai allwste aftos o stoxos aftou tou thread. Sto katw katw metaksy mas den yparxei diafwnia peri tis istorikis alitheias.
Me eknevrizei omws oti den leitourgoume san Ellines polles fores kai vlepoume ta pragmata epipolaia.

Ksypnate wre!!!

Ki opws leei o Liakopoulos :p
Dynata ki Ellinika :)
 

Mensajes Thu 19 Jul 07 @ 2:54 am
opa paidia 3efeuegete.
Kata prwton to paidi pou anoi3e to foroum profanos kai den hthele na prokalesei h oti allo. Alloste autoi opws kai olos o upoloipos kosmos apokaloun ta skopia makedonia.

Hdh exw enhmerwsei to paidi kai perimenw apanthsh. Den nomizw oti tha tethei thema.Alla kai an tethei tote tha broume mia lush.

 

Mensajes Thu 19 Jul 07 @ 12:20 pm
gpanosHome userMember since 2006
Eixame kamia ekseliksi sto thema H' afti i stasimotita tha odigisei telika se pagiwsi tou "Macedonia" sto Valkan Fortum.
 

Mensajes Wed 25 Jul 07 @ 1:13 am
pros to paron exw sthlei 2 mhn ston mod tou forum kai akoma den ta exei labei an kai ton exw enhmerwsei oti tou esteila.

An sunexisei etsi h douleia tha kanw complain ston dams mallon
 

Mensajes Thu 26 Jul 07 @ 7:42 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Mipos na miliso kai ego? se poion esteiles ?
 

Mensajes Thu 26 Jul 07 @ 7:52 pm
dj alf
 

Mensajes Thu 26 Jul 07 @ 7:57 pm
pisteuw oti ola einai ok twra .
 

Mensajes Thu 26 Jul 07 @ 11:32 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Pos egine ayto, tora eksafanistike entelos, oyte san fyrom anaferetai..
 

Mensajes Thu 26 Jul 07 @ 11:59 pm
ebala bisma lol hahahahahahhahaahhahahahahaha :D
 

Mensajes Fri 27 Jul 07 @ 12:08 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
...mipos tous apeilises me kati.. toys ekbiases ?
 

Mensajes Fri 27 Jul 07 @ 12:19 am
nai tous eipa oti an den to bgaloun tha pe3w 10 meres skuladika sto radio sunexomena hahahahahahahahahaha
 

Mensajes Fri 27 Jul 07 @ 1:40 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
ok..sygxaritiria stous mods !!!

To thema deixnei pros to parwn na lynetai, kai xwris pareksigiseis tha elega, afou sto "Valkaniko" Forum den anaferthike katholou to thema. Isos na min yparxei kai kanenas user apo Skopia.

Ta eisagwgika sto "Valkaniko" mpikan giati einai kapws autheraisia na onomazeis Valkaniko ena Forum otan leipoun Albanoi, Ellines, Roumanoi klp. Mallon tha eprepe na onomazetai Yugoslaviko to forum. Telos pantwn. Telos kala ola kala.

PS.auto me ta slyladika ki emena tha tromaze ...xaxaxaxa
 

Mensajes Fri 27 Jul 07 @ 5:33 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
djdad wrote :

PS.auto me ta slyladika ki emena tha tromaze ...xaxaxaxa

Elpizo na min erthei mia mera poy tha to doyme KAI ayto... giati me tis moysikes poy paizoume peftoyme ...olo kai pio xamila...
Min doume diladi kanenan ellina ''dj" typou ''pigaine mas stin kalyteri pista"... tora poy egine sxedon moda na paizeis mono ellinika kai... mono ''epityxies'' (to syxainomai ayto to teleytaio)
 

Mensajes Fri 27 Jul 07 @ 7:09 pm
gpanosHome userMember since 2006
Bravo paidia, synxaritiria!!!
Eidate pou ola boroun na lythoun telika efoson yparxei thelisi?
Symfwnw me ton djdad oti to "Valkan" einai afthairesia. Toulaxiston as evazan mesa Alvania, Voulgaria kai Roumania efoson yparxei ksexwristo Greek Forum.
Mipws tha itan kalytero na onomasoume to diko mas forum "Hellenic Forum".

Telos kalo ola kala loipon!

apopsis wrote :

Elpizo na min erthei mia mera poy tha to doyme KAI ayto... giati me tis moysikes poy paizoume peftoyme ...olo kai pio xamila...
Min doume diladi kanenan ellina ''dj" typou ''pigaine mas stin kalyteri pista"... tora poy egine sxedon moda na paizeis mono ellinika kai... mono ''epityxies'' (to syxainomai ayto to teleytaio)


Symfwnw kai me esena 100%.
 

Mensajes Sat 28 Jul 07 @ 1:20 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)