Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Vanavond 21:00 CluB2B draaien met hercules console

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo allemaal,

Ik draai elke zaterdagvanaf 21:00, bij rtv rijswijk lokaal station in rijswijk dus, maar we zijn ook over internet te beluisteren, en elke zaterdag flik ik het weer om met de hercules een leuk setje neer te gooien hehe, w8 met sm8t op me xp10 setje oei wat zal het dan veranderen hahaha

als jullie intresse hebben www.club2b.com of www.rtvrijswijk.tk kan je luisteren

Groetjes A.bos ( CluB2B )
 

Mensajes Sat 09 Oct 04 @ 2:45 pm
Lijkt me leuk om eens te horen.
Btw de XP10's owneren de pan uit :-))
 

Mensajes Sat 09 Oct 04 @ 6:58 pm
Jammer, niet die vrouwelijke stem bij het nieuws... ;)
Heeft iemand jou al twee xp10's aangeboden, of vonden ze het allemaal wel lekker klinken net als ik?
 

Mensajes Sat 09 Oct 04 @ 8:16 pm
Helaas niet de xp10 aangeboden gekregen, zo lekker giong het ook weer niet hoor, ik heb altijd vel last met de jogs, je hoeft um maar ff aan te raken en het nummer gaat sneller of heeeel z8t dat is wel raar...

Maar gaat wel steeds beter en beter, als je het apparaat kent op zijn fouten

zo rond 22:15 ging p-jay draaien bij ons, hij is een recedend in club2b, en hij draait met platen, dan hoor je het verschil wel erg haha, je blijft toch minimaal met de hercules console, dan met 2 draaitafels en mooi mengpaneel, hoop dat ik met de xp10 meer dingen ken doen, mssn de usb mixpaneeltje ertussen.

Vond het leuk dat jullie ff geluisterd hebben, doe dit nu elke zaterdag, en de tijd die we hebben is veel ste kort haha, we hebben nu 2 uur, en krijgen 2 gast dj's a.s zaterdag dus wordt het draaien voor mij niks, maak ook niet uit, maar is wel leuk..

heel mssn gaan we langer draaien.. zou beter zijn :)

nou kap er nu mee, hoop dat jullie, de muziek , style lekker vonden..

Groetjes A.BOS

 

Mensajes Sun 10 Oct 04 @ 11:59 am
Mssn dat Virtual dj, mij wel een setje wilt opasturen hehehe, kennik ze ff flink testen, en stukkie reclame op de radio natuurlijk :) zaterdag weer draaien dus :)
 

Mensajes Thu 14 Oct 04 @ 7:58 pm
Hallo dj's

Vanavond volgende line-up

Dj-Johan-D ( Funky Groove, ClubSoul ) zo rond 21:15
-
P-Jay ( Trance/techno-trance ) zo rond 22:10

Wij hebben zelf een rustig avondje hehehe beetje presenteren, niet draaien, maar ja wel 2 goeie dj's.

Mssn 2 uur extra volgende week, als jullie supporten dan krijgen we dat hoop ik, hehehe, dus hebben we meer tijd voor gast dj's, en over een maand mssn dj jurgen yeah!!

groetjes Crillion
 

Mensajes Sat 16 Oct 04 @ 1:27 pm
P.S - jullie mogen ook ff bellen :) 070-3960808
 

Mensajes Sat 16 Oct 04 @ 1:29 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)