Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: ik gebruik 2.00 en ik kan niet meer previewen?

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

brekkieHome userMember since 2003
sinds ik versie 2.00 gebruik kan ik niet meer voorbeluisteren?

kan er me iemand helpen, ik vind dit behoorlijk kut!
met 1.08 er helemaal geen probleem toen ik voorbeluisterde!

graag hulp!

mvg

kristof
 

Mensajes Mon 11 Oct 04 @ 3:08 pm
Crack !!!
 

Mensajes Mon 11 Oct 04 @ 3:09 pm
brekkieHome userMember since 2003
ik heb de full licentie want ik heb de dj console gekocht!

al van toen ie net uitwas!

hoe kan ik dan mijn eigen login gebruiken om van de trail een full licentie te maken!!

hulp graag!

mvg
 

Mensajes Mon 11 Oct 04 @ 3:15 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
je hebt geen FULL licence zoek maar rond op dit forum,
er staan veel dingen over de dj console en een full licence geschreven

je zult toch echt VDJ moeten kopen om hier met versie 2.0
alles te kunnen doen
je zult er geen spijt van krijgen
 

Mensajes Mon 11 Oct 04 @ 7:38 pm
@brekkie: de djconsole versie gaat maar tot 1.09, dus als jij versie 2.0 hebt, is dat raar. Als je daadwerkelijk de legale versie van vdj hebt, dan zou je natuurlijk al lang (gratis) updaten naar versie 2.04.

Maar als de Piracy Staff zegt dat jij een crack hebt, dan heb je waarschijnlijk een crack, en lopen wij onze tijd hier te verdoen in plaats van eerlijke gebruikers te helpen.
 

Mensajes Tue 12 Oct 04 @ 3:43 am
brekkieHome userMember since 2003
owkei,

je verdoet je tijd dus met mij, omdat ik geen eerlijke gebruiker ben..... :-(

Gebruik ik nu de crack : ja!

waarom : ik ben voor beroepsredenen met mijn pc bezig, dat wil zeggen bijna 24/7. Vaak wordt mijn pc besmet met allerhande troep! Da
 

Mensajes Thu 04 Nov 04 @ 1:55 am
brekkieHome userMember since 2003
dat wil dus zeggen, format c en herbeginnen...

Omdat mijn kuisvrouw vaak (om mij te helpen) mijn manuals en boekjes verlegt van plaats, ben ik dat boekje met daarin mijn gegevens van mijn virtualDJ console kwijt...

Bij mijn DJconsole zat een licentie van virtual dj - was helemaal in het begin dat ze uitkwamen....! Checken als je eraan twijfelt en denkt dat de oneerlijke gebruiker een leugenaar is ook!

Nu gebruik ik een crack uit noodzaak (verkeerd maar verantwoordt) omdat ik anders mijn virtualdj versie ni kan registreren.

zoniet - begrijp ik het 1 en het ander ni en zou dan aan eender wie (behalve Lodewijk) een beetje uitleg willen vragen, waar ik in de fout ga!

Kan ik terug een full licentie aanvragen op basis van gegevens die ik nu nog bezit, als je er rekening mee houdt dat mijn boekje dat bij mijn hercules console zat zoek is!

Zoniet -> koop ik gewoon terug een licentie … no prob!, maar zeg het me dan ook gewoon… dan ben ik zeker dat ik geen onnodige € verspil…

Alle aan allen die niet fel van oordeel zijn, hopelijk hoor ik binnenkort wel wat me te doen staat om opnieuw een Professional edition user van de DJConsole te kunnen zijn

Mvg

En dank op voorbaat

Ref 5059357 (misschien kan dit nr. dat aan de onderkant v mijn DJconsole terug te vinden is bewijzen dat deze console legaal aangekocht is en dat de licentie bij de console inbegrepen was)
 

Mensajes Thu 04 Nov 04 @ 2:09 am
Ik heb de console ook van in het begin, van de dag dat hij hier uitkwam eigenlijk, en ik heb geen full license hoor. Ik heb net als iedereen de console versie en daar is bij mijn weten nog geen v2.00 voor beschikbaar. Alleen om de timecoded vinyls te testen heb ik de demo geinstalleerd. Als je toch v2 wil moet je een licensie kopen, zoals ik ga doen als ik het geld ervoor heb.
 

Mensajes Thu 04 Nov 04 @ 12:05 pm
Brekkie,

De versie die bij de console geleverd wordt, is geen 'full version' wat je wel zou denken, maar slechts een 'Console-version'. Ik ben er ook met open ogen ingetrapt omdat ik het niet goed gelezen had. Je leest er zo overheen, maar als je goed leest.. zul je zien dat er staat dat het een versie is die speciaal voor de Hercules console is. De allergrootste beperking die daar op zit is dat je niet je audio naar meerdere outputs kunt sturen.

Naast deze feature en alle andere extra features die op de 'full version' zitten, is het echt de moeite waard om een licentie aan te schaffen. je zult er geen spijt van krijgen.
 

Mensajes Thu 04 Nov 04 @ 1:38 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)