Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Ben ik compleet?

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Yooow

Ik heb Hercules DJ console + 2 T-2 tt's van JB + een menpaneel. Als ik nu 2 TC (timecoded vinyls) koop en VDJ , kan ik dan beginnen? Of heb ik nog een 2de geluidskaart nodig?

GRTS TOM
 

Mensajes Sat 20 Nov 04 @ 7:31 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
in de console zit een uitstekende geluidskaart voor vdj.
 

Mensajes Sun 21 Nov 04 @ 11:11 am
Ah oké,.. maar kan ik mijn 2 TT's aansluiten op de console? Want ik wil die TC-vinyls gaan gebruiken.

GRTS TOM.V
 

Mensajes Sun 21 Nov 04 @ 11:32 am
om 2 TT's te gebruiken heb je 2 geluidskaarten nodig of een model met 2 line ins zoals de maya 44, degene ook perfect zou werken met de low latency mode waardoor de TCVs sneller reageren.
 

Mensajes Sun 21 Nov 04 @ 12:33 pm
en kan ik die Maya ergens in België kopen? Ik heb 1 line in + 1 optical- in. En als ik nu eens een verloopje zoek voor line naar optical? Ben ik dan gesteld?

GRTS TOM
 

Mensajes Sun 21 Nov 04 @ 1:30 pm
Ik ben ook al een tijdje een winkel aan het zoeken maar ik heb nog geen gevonden, enkel weshops. Er zullen waarschijnlijk wel winkels zijn die ze hebben maar welke...
 

Mensajes Mon 22 Nov 04 @ 7:40 pm
Zo'n verloopje zal je niet vinden. Het geluid uit je draaitafel is een analoog signaal, een optische ingang is een digitaal signaal.

Je zou een AD converter (analoog -> digitaal) tussen je draaitafel en je optical input kunnen doen. Dit is echter kostbaar en verhoogd de kans op storing en problemen.

Wil je de tijdcode platen gebruiken. Schaf dan de Maya 44 usb aan deze heeft 2 stereo in en 2 stereo uit en kost ongeveer €125. Omdat deze met Asio drivers werkt heb je een veel lagere latency (vertragings tijd) dan met de Hercules console.

Ewout
 

Mensajes Fri 26 Nov 04 @ 5:49 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)