Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Waarschuwing per e-mail als nieuwe versie verschijnt

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Zouden we misschien een mailing list op kunnen stellen om gewaarschuwd te worden als er weer een nieuwe update verschijnt. Dat lijkt mij in ieder geval handiger dan iedere keer op de site kijken. Er is dan meteen een extra reden om te registreren. Als die mogelijkheid er al is heb ik 'm nog niet gevonden.
Groet Erwin
 

Mensajes Thu 21 Feb 08 @ 6:45 pm
Die mailing lijst is er niet en komt er waarschijnlijk ook niet. VDJ wil zijn gebruikersbase niet mailen ivm misbruik hiervan, denk aan phising. Je zult dus nooit e-mail van het VDJ team ontvangen (enige uitzondering is de e-mail met je serie nummer na aanschaf van VDJ). Je kunt in VDJ zelf instellen dat deze bij het opstarten controleert of er een nieuwe versie is. Dit is alleen lastig als je een dedicated pc gebruikt die nooit op het internet komt (zoals ikzelf heb).
Als je 1 keer per maand kijkt is het op zich vaak genoeg. Daarnaast valt er een hoop te leren via het forum, dus regelmatig kijken is zowiezo een aanrader.
Ewout
 

Mensajes Sat 23 Feb 08 @ 8:13 am
beste,mijn zoon heeft zich geaboneerd bij jullie en elke maand moet hij 21.50 betalen hoe kan ik dit stopzetten. mvg fam de kock
 

Mensajes Sun 31 Mar 19 @ 9:26 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Inloggen op de website met het account waarmee je geabonneerd bent. Vervolgens kan je bij my account het abonnement stopzetten
 

Mensajes Sun 31 Mar 19 @ 10:11 am
Berste
In verband met die update vraag

Normaal als je ingelogd bent krijg je de melding " Er is een nieuwe update ter beschikking wil je die instaleren "
Je kan die ook alleen downloaden en later installeren
DJ Musiclover
 

Mensajes Wed 10 Apr 19 @ 10:56 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)