Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Wanneer XP10 leverbaar?? - Page: 1

Esta parte del tópico es antigua y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Weet er al iemand hoe lang het nog ongeveer gaat duren van VDJ, wanneer de Xp10's weer op voorraad zijn? tis nu zo;n 3 a 4 weken geleden toen ik ze wou bestellen..


Groetjes A.Bos
 

Mensajes Sun 12 Dec 04 @ 4:28 pm
bramszHome userMember since 2004
Ik heb deze vraag reeds gesteld aan het support team (04-12) maar nog geen antwoord gehad. Zodra ik het weet zal ik het hier neerzetten.
 

Mensajes Mon 13 Dec 04 @ 4:53 am
Ok das mooi, zo;n 4 weekjes w8ten vind ik toch wel genoeg..
 

Mensajes Mon 13 Dec 04 @ 5:52 am
bramszHome userMember since 2004
Zie hier de status:

2004-12-04 14:40:22 Read by Virtual DJ staff, assigned to an analyst
 

Mensajes Mon 13 Dec 04 @ 7:06 am
uhhhh? ok..
 

Mensajes Mon 13 Dec 04 @ 4:48 pm
bramszHome userMember since 2004
Dit is het antwoord wat ik na 10 dagen kreeg:

Date: 2004-12-04 14:40:22
Customer: bramsz
Message:
Hello,

I would like to buy two XP-10 controllers but they are currently out of stock.
Can you please tell me when you expect the xp-10 to be in stock again?

Thanks

Kind Regards
Bram.


--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2004-12-14 16:35:53
Staff
Message:
Just keep checking back. They sell quickly, so you should check each day to see if they are available or they may sell out again.

 

Mensajes Wed 15 Dec 04 @ 2:10 am
Ja Ja sell quickle, of te wijnig besteld? ;)

Bovedien moeten ze me een mailtje sturen als ze er weer zijn

We are sorry, but the product you are trying to order has just run out of stock.
If you would like to be emailed as soon as the product is available, please leave us your email:

Dit krijg ik gewoon elke dag hehehe
 

Mensajes Wed 15 Dec 04 @ 6:52 am
krijg eigenlijk spijt dat ik de volledige versie van VDj heb gekocht, m dj console is helemaal Op die gebruik ik niet meer, nu kan ik alleen met me muis nog verder dingen doen, dat doe je ook niet, 2 maanden w8ten op XP-10 is ook absurt, dus w8 ik dat Numark of ander product, met het idee komt voor een usb aansluiting te maken, op de digitale draaitafels
 

Mensajes Wed 15 Dec 04 @ 8:16 am
bramszHome userMember since 2004
Het is inderdaad jammer dat de XP10 nog steeds niet leverbaar is. Toch denk ik dat je met een combinatie van VDJ en de XP10 (s) een krachtig product in handen hebt waar veel (meer) mee mogelijk is. Ik blijf dan ook braaf wachten alhoewel het antwoord op mijn vraag aan het supportteam mij ook teleurstelde.
Zodra ik de XP10 binnen heb schaf ik VDJ aan, je zult zien dat VDJ dan 'Out of Stock' is ;-).
 

Mensajes Wed 15 Dec 04 @ 10:06 am
ja idd, werdt ook een beetje boos over zeg maar *Dat je zelf elke dag moet gaan kijken of de XP10 weer op voorraad zijn* je moest je mail toch invullen dan neem ik aan dat ze mij op de hoogte brengen als de xp10 aanwezig zijn, en vind dat we nog veel geduld hebben hehehe


Groetjes A.Bos
 

Mensajes Wed 15 Dec 04 @ 10:43 am
Ik weet nog wel een alternatief:
Soundgraph d-vinyl 2020. Ik gebruik deze controller nu een aantal maanden. Deze is duizend keer beter dan de Hercules console. Mooie aluminium behuizing, lcd displays en goed reagerende knoppen. Ik ben erg blij met deze controller.
Er zitten ook geluidskaarten in, die ook goed werken. Het enige nadeel is dat je niet beide ingangen in VDJ kunt gebruiken (ligt aan de drivers van de d-vinyl). Hierdoor kun je ze niet met de VDJ timecode platen gebruiken. Met de bijgeleverde time code platen van Soundgraph lukt het wel, maar deze time code platen zijn niet echt nauwkeurig.
Deze controller is op het moment in de aanbieding bij Feedback voor €400. Let op ze hebben er nog maar 1.
Ewout
 

Mensajes Wed 15 Dec 04 @ 2:33 pm
bramszHome userMember since 2004
Bedankt voor je tip maar ik blijf toch liever wachten op de XP10. Ik zal hier in ieder geval even melden zodra ik deze kan bestellen / besteld heb.
 

Mensajes Wed 15 Dec 04 @ 3:01 pm
nah ben al een week aan het kijken elke keer out of stock :)

soms 2 keer op een dag :(
 

Mensajes Sat 18 Dec 04 @ 11:17 am
moed niet opgeven zou ik zo zeggen!
het feit dat ze out of stock zijn is een mooie aanwijzing hoe goed ze wel zijn!
 

Mensajes Sat 18 Dec 04 @ 11:37 am
Het is alleen jammer dat je der elke keer achter moet zitten, er staat dat je, je e-mail moet invullen en dan nemen ze contact met je op, en dat komen ze niet na want al dik andere halfe maand geleden heb ik me e-mail ingevuld, en nu zeggen ze dat ze wel een paar aangevuld zijn, maar heb nog geen mail gekregen, denk dat ze met een andere systeem moeten werken.. mensen die in de w8t zijn eerst!
 

Mensajes Sat 18 Dec 04 @ 12:01 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
maar toch vind ik dat na vier weken ze er toch weer wat binnen moeten hebben

mensen gaan anders ergens anders zoeken

tis niet echt slim vind ik
 

Mensajes Sat 18 Dec 04 @ 12:02 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
dan wil ik ook even zeggen dat de versie van VDJ precies is aangepast voor dit programma

dat wil zeggen dat op de toetsen van de xp10 hetzelfde word aangegeven als in de mapper

ik was toevallig gister bij een vriend van me die ook een xp10 heefd maar niet bij VDJ heeft gekocht, en ik vind dat het een heeeeel stuk duidelijker is met de versie van VDJ

verder werkt hij natuurlijk wel precies hetzelfde.

ivar


 

Mensajes Wed 22 Dec 04 @ 10:46 am
new-line heeft ze uit het programma gehaald, omdat het niet relevant was om ze te verkopen.
De prijs werd flink hoger dan de algemene verkoopprijs (why ?? dunno).
Je kan natuurlijk eks (eks.fi) benaderen voor leveradressen.
 

Mensajes Thu 23 Dec 04 @ 5:28 am
bramszHome userMember since 2004
Zucht, inmiddels weer een aantal weken verder en nog steeds niet te bestellen. Dit begint wel erg vervelend te worden!
 

Mensajes Tue 04 Jan 05 @ 3:39 pm
Ja jammer he, mssn volgend jaar.. zijn ze ook goedkoper :P

het is niet alleen de xp-10 hoor ook de tcv's..
 

Mensajes Wed 05 Jan 05 @ 10:50 am
95%