Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Setje van een uur draaien Op de radio?

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo hallo..

Ik heb elke zaterdag een show *CLUB2B* Van 21:00 tot 23:00, mssn binnenkort van 19:00 tot 23:00

Maar ik nodig elke zaterdag een Dj uit die komt draaien van 22:00 tot 23:00..

Mssn dat hier iemand intresse heeft om een setje van een uur op de radio te draaien

Plaats: Rijswijk

Style muziek: Van ClubLounge tot Trance
 

Mensajes Thu 16 Dec 04 @ 4:55 pm
COOL MAN egt vet, maar ik woon in tilburg :/ ennuh is et via pc of ook met hardware erbij?
 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 5:30 am
Gewoon met plaat, Of XP-10 geen console :)
 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 6:33 am
Is wel vet man.
 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 9:25 am
oh, maar ik mix puur alleen met pc, geen hardware. Geen draaitafel niks, alleen men muis :/ kan dat ook?
 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 2:39 pm
Time coded vinyl ok, xp-10 ok, nummertjes afspelen met me laptop kan ik ook :)
 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 3:10 pm
eh?
 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 3:29 pm
rijswijk....howly fuck man waar ligt dat ??
damn den haag...daar fiets je niet zo ff naar toe.
Mmm ik wil best een uur draaien, kan dat niet via shoutcast ??
128Kbit stereo (of 150), radio is toch maar 80Kbit (ja andere compressie etc , weet ik)

 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 6:18 pm
hehehe, ja ach denk dat er ook mensen in de haag wonen of rotterdam etc etc, we streamen het wel door vis shoutcast, maar ook in de ether, Rijswijk Fm je kan het ontvangen rondomrijswijk scheveningen ook en stuk van het westland..

Ik neem de setjes op van de dj's worden op me site gezet, *waar ik momenteel druk mee bezig ben en maar niet wil lukken* de setjes worden eropgezet en mensen kunnen het dan beluisteren via me site en stemmen op de fav. setje/dj dj jurgen komt ook eerdaags, dj johand, p-jay, en vele andere..





Groetjes A.bos
 

Mensajes Fri 17 Dec 04 @ 7:18 pm
wtf ben je aan dat uurtje gekomen op de radio?? Goede Connecties??? Werk je zelf bij de radio?? Waarom kan ik, als simpel tilburgertje, niet bij Xfm ff vragen of ik een uurtje mag draaie??
 

Mensajes Tue 21 Dec 04 @ 4:32 am
Ja gewoon connecrties, we draaien nu 2 uur trouwens *nog te kort* maar is wel l8uh
 

Mensajes Tue 21 Dec 04 @ 10:43 am
XFM zoekt nog DJ's.....volgens mij zitten ze in geldrop (iets onder ehv) of den bosch.
 

Mensajes Thu 23 Dec 04 @ 5:24 am
Voor mij te ver weg, ben nu met me maten samen een studio aan het bouwen, we hebben mooi ruimtetje, en dan gaan we lekker via internet klooien 24/7.


 

Mensajes Thu 23 Dec 04 @ 10:32 am
Ik woon hier in Naaldwijk.. Wat is de freq. op de radio?? En zitten jullie dan ook op de kabel. Want anders moet ik via het internet ;)

Greetz,

Gregory
 

Mensajes Tue 11 Jan 05 @ 10:40 pm
We zitten op de ether 105.9 FM

en via www.club2b.com kan je via internet luisteren zaterdag van 21:00 tot 23:00
 

Mensajes Wed 12 Jan 05 @ 5:04 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)