Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: CODEC FLV

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

kalhspera se oloys.
parakalo mhpos mporei kapoios na me bohthisei. exo kapoia video clip se forma flv kai to virtual dj den ta anaparagei. yparxei kapoios tropos na ta diabasei. phga ekei sto config kai stoys codec ebala katalhksi flv kai video decode, alla tipota..........eyxaristo..............
 

Mensajes Tue 13 May 08 @ 8:10 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Den gnwrizw auti tin katigoria video. Poio software ftiaxnei tetoiou eidous video?
Egw ti tha ekana... Tha prospathousa na ta paiksei prwta to Windows Media Player. Pithanon na yparxoun codecs gia auta, psaxto sto google. Tous egkathistas, kai meta pas sto config tou VirtualDJ kai les na paizei ayta ta video me Windows Media Player decoder.
 

Mensajes Tue 13 May 08 @ 10:42 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
 

Mensajes Tue 13 May 08 @ 11:21 am
 

Mensajes Tue 13 May 08 @ 8:13 pm
loipon exoume kai leme...
otan katevazeis video apo to youtube xrisimopoieis ena prg (p.x. VideoGet , egw ayto exw)
Stis ry8miseis autput format MHN to afineis flv. alla3e to se avi , mpg ktl
Twra an to exeis apo alli pigi kai telospantwn den mporeis na to ksanakatevaseis i lysi einai mia :
VirtualDub h' pinnacle studio h' (opoiodipote prg epe3ergasias video opws leei kai o filos 1439FM)
... kai save as (avi, mpg , ...ktl)
To virtualdj den exei oute flv player oute codecs gia tetoia arxeia toulaxiston pros to paron.
 

Mensajes Tue 13 May 08 @ 9:56 pm
paidia eyxaristo poly oloys sas. kati apo ola poy moy protinete tha kano. ontos ayta ta arxeia einai video apo to you-tube kai exo brei kati video clips poy den ta eyriska poythena.etsi elega na mporoysa na ta epaiza me to virtual dj (osa exoyn kalh eikona).........eyxaristo kai pali.
 

Mensajes Sun 18 May 08 @ 2:14 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)