Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: XP Kopen? INFORMATIE GRAAG!

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Dj BokHome userMember since 2005
Hoi, ik ben DJ in een club te Helmond. Ik draai met Cd spelers van Pioneer CDJ types. Cd's is af en toe wel relax maar niet als je in tijdnood zit enz. Ik heb veel gehoord over Virtual DJ.
In mijn computer die ik gekocht heb om een programma op te zetten (bijv. Virtual DJ) heb ik al 2 geluidskaarten laten zetten. Ik heb veel informatie en veel positieve aspecten van de XP 10 gehoord, maar is hij wel echt de moeite waard? Wat krijg ik precies voor die 299€?, en kan ik ook met 1 XP 10 draaien? Ik hoor het graag van jullie.!

Bij voorbaat dank voor de informatie!

Groet: DJ Bok
 

Mensajes Thu 13 Jan 05 @ 10:08 pm
yvesmkPRO InfinityMember since 2003
Zeker weet ik dat je ook met 1 XP10 kan draaien. Je kan hem dan voor de 2 kanalen van VDJ gebruiken.
Verder kan ik je niet veel vertellen over de XP10, heb er geen ervaring mee.
Ik ga het een keertje proberen met de time coded vinyls, kijken of me dat al wat fun of het oude gevoel van vinyl terug geeft. Verder werk ik met de Hercules DJ console, handig om te cuen en te starten en je songs te starten en bij te pitchen als je mixt.
 

Mensajes Fri 14 Jan 05 @ 9:37 am
Dj BokHome userMember since 2005
Ja, maar is dat ook de moeite waard om dan 1 XP10 te kopen? ik zou het graag willen weten. Laat me even duidelijke informatie zien!

Voorbaat dank
 

Mensajes Fri 14 Jan 05 @ 10:23 am
ivarPRO InfinityMember since 2004
ik persoonlijk heb er twee en dat is top
met 1 xp10 lijkt mij er lastig
je moet je kop er goed bij houden welk dek je aan het spelen bent,
en je moet dus alles met de crossfader doen, terwijl ik de crossfader niet aanraak omdat ik met een externe mixer heb

aan jou de keuze, maar ik raad je aan om er twee te nemen !!!

groeten Ivar
 

Mensajes Mon 17 Jan 05 @ 9:36 am
1 XP10 is alleen praktisch als je naast je cd-spelers af en toe een nummer via VDJ wil inmixen.
Voor serieus mixen met VDJ kan ik alleen maar twee XP10's adviseren.
Je hebt gewoon directe controle nodig per kanaal.

Als je toch twijfelt...stel dat je 1 XP10 hebt en je bent met twee nummers tegelijk bezig en je drukt op
pause/stop en de XP10 staat op het nummer dat je via de speakers hoort..... nuff said


 

Mensajes Fri 21 Jan 05 @ 5:23 pm
voor elk deck 1 controler is natuurlijk het beste.

ik heb er zelf maar 1. je kunt heel makkelijk switchen tussen controle over het linker deck en het rechter deck (met 1 knop). Het deck waar je controle over hebt, zal groen oplichten op je scherm (bij sommige skins kan deze kleur afwijken).

Als je maar 1 XP10 hebt moet je gewoon even je scherm in de gaten houden met welk deck je bezig bent. Het mixen opzich maakt voor de rest niets uit.
 

Mensajes Fri 28 Jan 05 @ 3:34 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)