Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: "Experienced Pro User + XP10" vermelding

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

[quote]
GnoedeL
Experienced professional user
XP10
[/quote]

Ey GnoedeL,

hoe kom je aan die status en vermelding van de XP10....
Ik heb er twee, maar kan nergens de XP10's registreren :-\



 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 8:50 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
de status krijg je als je behulpzaam bent op dit forum

en jou xp10's heb je ze bij VDJ gekocht of ergens anders, want alleen als je ze op deze site koopt worden ze automatisch bij je status vermelt.

ivar
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 9:08 pm
Ik ben behulpzaam :-)

En waarom alleen als je ze via VDJ hebt gekocht..... het zijn dezelfde XP10.
Omdat VDJ ze niet kon leveren wordt ik dus "gestraft" ? :-(




 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 9:13 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
Omdat VDJ ze niet kon leveren wordt ik dus "gestraft" ? :-( hahaha

aah joh wat kan jou het schelen bij mij staat er nog steeds djconsole
en dat ding gebruik ik al een halfjaar niet meer

en over dat behulpzaam zijn ; deze site bestaat nog niet heel erg lang dus volgens mij toen de site net open was kregen mensen heel snel een nieuwe status, maar het wordt hier steeds drukker dus je moet nu beter je best doen

voor mij interesseert mijn status niet, ik vind het alleen erg handig, dit forum, want je kunt erg veel dingen leren en ze dus daarna ook weer aan anderen vertellen, en daarnaast is het gewoon een heel goed programma

ivar
 

Mensajes Thu 20 Jan 05 @ 9:23 pm
Wat betreft mijn status:
Ik was in het bezit van de vroegere Atomix versie (dat is al enkele jaren geleden) en ben meteen ook overgeschakeld na VirtualDJ. Verder ben ik 1 van de winnaars van de mixwedstrijd van VDJ en tevens ook moderator van het nederlandstalig forum.
Maar ik ben pas overlaatst 'gepromoveerd' tot experienced user. Als je ook wil dat er een experienced voor je nick staat kan je best skins, effects of veel goede informatie op de forums posten.

En het is logisch dat als je de XP-10 aankoopt via VDJ dat zij automatisch weten dat je over 1 beschikt.
 

Mensajes Fri 21 Jan 05 @ 1:40 am
Mja...zou wel graag een mogelijkheid zien dat mensen bij mijn posts kunnen zien dat ik in
bezit ben van de XP10's en dus niet een muis-klik-play-sleep DJ. =)

Wie weet maakt atomix nog een mogelijkheid hiervoor.

 

Mensajes Fri 21 Jan 05 @ 5:19 pm
Het kan nooit kwaad om een suggestie te lanceren richting het Atomix Productions Team.
Misschien kunnen zij op basis van de serial code van de XP-10 een aanvulling maken bij de nicknames.
 

Mensajes Fri 21 Jan 05 @ 6:48 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
nou nu we toch bezig zijn

hoe haal ik "DJConsole" weg ??????

thanks
 

Mensajes Fri 21 Jan 05 @ 7:20 pm
e-service Lijkt me de plaats om daar informatie over te vragen
 

Mensajes Fri 21 Jan 05 @ 11:30 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)