Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Opnieuw installeren van de site van VTDJ (Help!)

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

potl00dPRO InfinityMember since 2005
Ik heb tijdens het installeren een protection error (48) gehad nadat ik de nieuw geïnstalleerde software opende. Dit heb ik aangegeven bij de Staff en die antwoord dat ik de software opnieuw moet installeren. Ik weet alleen niet waar ik op de site met mijn serienummer de software kan vinden om het opnieuw te installeren.

S.v.p. graag spoedig contact want ik wil het programma aanstaand weekend gaan gebruiken.

Bij voorbaat dank,

GJE
 

Mensajes Wed 26 Jan 05 @ 1:28 pm
Stuur even een berichtje naar e-service (http://www.virtualdj.com/support/e-service/) let erop dat je niet klikt op deze link, het min teken in de link verpest het. Kopieer en plak de hele link in een browser. Ze kunnen dan je account resetten, waarna je de dowload link krijgt zodra je op het forum inlogt.
Ewout
 

Mensajes Wed 26 Jan 05 @ 7:07 pm
e-service

viola
Verklaar duidelijk je probleem en je zal geholpen worden
 

Mensajes Wed 26 Jan 05 @ 7:52 pm
Als je in vervolg de search-functie eens gebruikt dan weet je dat je slecht 1x de volle versie kan downloaden (idem voor de updates). Dit om te voorkomen dat als je account publiekelijk wordt iedereen jouw SW kan misbruiken. Mailtje naar e-service zorgt ervoor dat je de versie weer kunt downloaden en zorg voor goede backup !
 

Mensajes Thu 27 Jan 05 @ 4:44 pm
potl00dPRO InfinityMember since 2005
Het is al in orde. Ik heb nog niet zoveel ervaring met dit soort software. Ik ben gewend aan een cd-rom met daarop de software. Mocht de installatie niet lukken probeer je het gewoon nog een keer. Toen het fout ging heb ik direct een bericht gestuurd aan de helpdesk. Kreeg eigenlijk vrijwel direct antwoord. In de tussentijd een bericht op dit forum geplaatst en ben toen pas gaan lezen (stom, stom, stom, stom).

Wat ik echter niet begrijp is dat code 48 blijkbaar voor een illegale versie staat die reeds op de computer is aangetroffen. Het gekke is dat ik de trial van VTDJ op mijn computer had staan en die werkte gewoon. Bij de tweede installatie de firewall van XP uitgeschakeld en toe geen problemen. Die code heeft dus niet alleen met illegale software te maken. Gelukkig maar want ik had echt niet geweten wat ik dan had moeten doen.

In ieder geval dank voor jullie reacties.

GJE
 

Mensajes Sun 30 Jan 05 @ 11:32 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)