Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: mipws exw kala nea...??? - Page: 2

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
To kanan "professional users only" (ego to zitisa...) giati kano sygkriseis me mixvibes kai dj decks. To ksereis oti ta vinylia toy vdj doyleyoyn me to djdecks ...poly kalytera ?

Me liga logia "akoyo" paramorfosi kai "kommeno" (san na cliparei kai na kobei) ixo sto scratch kai ena "tremolo" "bromiko" otan paizei tcv vinylio.
Tha soy steilo to post (copy-paste) ayrio, mazi me kati ixoys poy soy xrostao.
(den se xexasa, alla den iksera poy ta ixa..)
 

Mensajes Fri 01 Apr 05 @ 6:51 pm
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
dj decks???...to xerw ap tin prwth mera pou ta parelava...paizoun 8a elega 'diavazoun' pio ka8ara...steile to mailaki giati mallon ypopteuomai ti grafeis kai symfwnw...kane kati setarismata pou lene gia tin maya(poly xamilo gain k silence) egw eida diafora...
asxeto h concorde mou paizei poly kalytera...pou o exhgeis ayto afou opws lene 'h velona de paizei rolo diavazei mono data'???
btw check to mail soy
 

Mensajes Fri 01 Apr 05 @ 9:41 pm
please : time code vinyl pou tha brw gia na agorasw ?
sth selida tou virtual dj gia agores on line yparxoyn oles oi xwres ektos apo thn ellada [ os synhthos ]
ti na kanw ? mhpws xerei kaneis an yparxei kapoios poy na to exei kanei eisagogi sthn ellada ?
thanks !!!
 

Mensajes Wed 13 Apr 05 @ 3:35 pm
apla bale other country,Den uparxei antiprosopos gia ellada kai apo oti fenetai den tha upar3ei sto ameso mellon
 

Mensajes Wed 13 Apr 05 @ 5:24 pm
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
me to other country kai sto address field analytika ..erxetai se 1 1/2 me 2 evdomades
 

Mensajes Wed 13 Apr 05 @ 10:52 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)