Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: [NIEUW] VirtualDJ 6.0.5 Released !!! - Page: 4

Esta parte del tópico es antigua y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

pepeisPRO InfinityMember since 2005
Pagina 10 van de UserGuide legt alles perfect uit.
 

Mensajes Thu 09 Jul 09 @ 9:16 am
leonneke wrote :
IK DENK OOK DAT IK EERST MEN HARDE SCHIJF MOET LATEN SCANNEN NIET ?


Ik begrijp niet waar je naar toe wilt met je scannen. Iedere keer als je een song voor de eerste keer laadt, wordt-ie automatisch gescanned.
Er zijn idd djs die van te voren alles scannen i.v.m. het bpm dat dan in het geheugen komt.
Ik doe dat niet en draai al 4 jaar zo.
Uiteraard, ik heb een pro-versie en ik weet niet wat jij precies op je scherm krijgt.
Ik bedoel in ieder geval die zoekbalk (search) die in het midden op je vdj scherm komt.
Misschien zou je toch eens het geld voor een pro-versie bij elkaar moeten schrapen.

 

Mensajes Thu 09 Jul 09 @ 9:48 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
bobhofmans wrote :
Misschien zou je toch eens het geld voor een pro-versie bij elkaar moeten schrapen.


Hij heeft de PRO-versie, dus daar kan het niet aan liggen? ;-)

 

Mensajes Thu 09 Jul 09 @ 10:07 am
Hey Pepe, toen ik dat schreef had-ie'm nog niet, dacht ik................
 

Mensajes Thu 09 Jul 09 @ 10:11 pm
Hey Bob heb hem van zondag ;) heb in weekend nog met de oude gedraaid . Toch vind ik dat die zoek functie niet goed werkt , het maakt toch niet uit welke map je staat hé ofwel vroeger moest je helemaal boven gaan staan en had die alle muziek . Een voorbeeld van nu , ik heb een nieuw liedje afgehaald en dat staat bij mijn muziek onder deze computer . Nu als ik dan na vdj ga en zoek dit liedje op door in de search balk de naam in te geven vind hij hem niet , nu als ik dan op deze computer in de linker kant van vdj , rechtermuisknop in duw en dan scan for tags vind hij hem wel . Dus moet ik eerst altijd laten scannen? of niet. Terwijl als je dan terug naar de vorige versie gaat de 5 denk ik staat er volledig links een searchbalk en vind hij hem meteen zonder scannen . Maar wil niet constant van 6 na 5 gaan enzo

groeten
 

Mensajes Fri 10 Jul 09 @ 5:02 am
Robin, misschien ligt de "fout" dat je nieuwe muziek (of oude of wat dan ook) niet direct in de muziek folders plaatst. Die heet bij mij (ik heb een "Engelstalige" laptop) simpel "Music".
Dat probleem van constant van 6 naar 5 naar 6 gaan, heb ik ook. Zonder er eigenlijk erg in te hebben heb ik hem ook al een nachtje gewoon op 5 laten staan. Echter, 6 ziet er wel leuker uit. Mijn vrouw, die onafhankelijk van mij draait, laat'm gewoon op 6 staan, maar zij verschuift geen cues - dat doe ik als het nodig is.
De zoekfunctie werkt ook op 6 bij ons perfect, dus het ligt er miss toch aan dat je muziek in My PC stopt ipv in de library Music waar-ie thuis hoort.
Als je muziek kopiëert van een USB stick of wat dan ook, dan click je toch "kopiëer" en dan heb je toch links een balkje dat o.a. zegt "muziek" en daar ga je dan toch naar toe? Of niet soms?

Succes en groeten
Bob
 

Mensajes Fri 10 Jul 09 @ 5:18 am
dwaineHome userMember since 2005
Ik heb hem nu ook en gebruik voor mijn feest de automix maar hij mixt alles op 1 desk is er een mogelijkheid dit op ze alle 2 te doen i.v.m. bepaalde effecten die ik maar in 1 nummer wil.
 

Mensajes Mon 27 Jul 09 @ 9:40 am
Effecten gebruiken tijdens automix? De automix is er voor bijvoorbeeld onder een diner, of als je naar de toilet moet. Dit is de manier om de computer het werk te laten doen, Dan ga je dus ook geen effecten gebruiken.
Let op de demo doet het maar 20 dagen. Gebruik je VDJ op feesten, schaf deze dan aan.
Ewout
 

Mensajes Mon 27 Jul 09 @ 4:51 pm
dwaineHome userMember since 2005
Ja ik heb de trial nu op deze pc maar ik wil alleen automix op mijn verjaardag (morgen) dan zet ik hem op mijn laptop buiten, met externe hardeschijf voor muziek.

Maar ik had nog een vraagje is er een mogelijkheid om als iemand een verzoekje doet, dan kan je deze even zoeken maar hoe zet je dat nummer als volgende in de automix nu moet ik het zelf mixen?
 

Mensajes Tue 28 Jul 09 @ 4:00 am
Het is heel makkelijk.
Je schuift het verzoekje gewoon onder het nummer dat draait op je playlist, dan is het meteen als volgende aan de beurt.
Dat is overigens weer het voordeel van dat de automix op slechts één deck draait.
Als je nog verdere vragen hebt wat betreft automix, dan vraag rustig. Bij ons staan de laptops bijna constant op automix ivm ons werk.
Mvg
Bob
 

Mensajes Tue 28 Jul 09 @ 11:41 am
Solarius wrote :
Je wil je cue point verschuiven. Wil je dit doen aan de hand van het wit streepje op de verkleinde wave-form balk of doe je dit aan de hand van de cue point buttons ? mvg


Inmiddels opgelost. Versie 6 luistert gewoonweg veel nauwkeuriger dan 5. Je kan niet "gewoon ergens in de buurt" je muis neerzetten, het moet precies gaan. Dit valt me ook steeds weer op met het aanklikken van bestanden.
Dit witte streepje, dus, verkleurt naar groen als je het goed doet (spreek: langzaam en met geduld!), dan verschijnt het woordje "automix" en dán kan je schuiven zoveel je wilt.
Eind goed, al goed.

 

Mensajes Mon 03 Aug 09 @ 2:05 am
DigimanPRO InfinityMember since 2008
Na mijn update naar 6.0.1 beta 2 wil de software niet meer opstarten.
ik maak gebruik van een Macbook pro 2,8 met 4 gig memory en OS 10.5.8

Na het opstarte krijg ik de melding over auto update via het internet en dat je dat evt uit kan zetten en in de status balk staat Initializing network engine....
als ik vervolgens op Ok klik komt de volgende melding van Apple dat het programma is gestop en dat het verder geen gevolgen heeft voor de rest van de software

Kan iemand mij in de juiste richting helpen

Thanx Marco
 

Mensajes Sun 23 Aug 09 @ 10:27 am
Marco, hoe kom je aan die beta. De beta versies zijn normaal alleen voor vip members en hoger. Dit kan ook verklaren waarom die versie bij jou niet goed draait.
Ewout
 

Mensajes Wed 26 Aug 09 @ 2:49 pm
Ewout ik denk dat hij het heeft over de publicbeat2, deze is wel te downloaden voor alle pro users...

mvg
 

Mensajes Thu 27 Aug 09 @ 6:51 am
DigimanPRO InfinityMember since 2008
De versie die ik gebruik (of probeer te gebruiken) komt gewoon van de website
 

Mensajes Sat 29 Aug 09 @ 4:45 am
Er is dus een nieuwe update uit voor de pro users. Deze kan gedownload worden in het download center. Het zijn vooral bug fixes, de nieuwe functies komen in een latere versie aanbod.

mvg

Solarius

 

Mensajes Mon 31 Aug 09 @ 4:28 pm
ik heb de 6.02 geinstaleerd maar nog niet getest,maar op het eerste zicht zie ik geen verschil?of is dit alleen voor personen die met een controller werken,eerdaags ga ik uitvoerig er mee draaien en dan ondervindt ik misschien meer

Dit wil ik er nog aan toevoegen(aan die oude atomix van vroeger)verdwenen de gespeelde liedjes van zelf uit die playlist)met de nieuwe 6.01 en de 6.02 moet ik dit manueel doen dit vind ik persoonlijk toch een minpunt

Groetjes
 

Mensajes Tue 01 Sep 09 @ 1:38 am
ALS je de nieuwe versie wilt installeren moet je dan eerst de 6.0 verwijderen ? of gewoon de nieuwe versie aanklikken en installeren ?
 

Mensajes Tue 01 Sep 09 @ 4:01 am
Het maakt niet zoveel uit. Maar ik verwijder altijd eerst de oude versie en zet er dan de nieuwe op.
 

Mensajes Tue 01 Sep 09 @ 6:50 am
discorobinson wrote :
........ vroeger )verdween de gespeelde liedjes van zelf uit die playlist)met de nieuwe 6.01 en de 6.02 moet ik dit manueel doen dit vind ik persoonlijk toch een minpunt Groetjes


Om even met je muis een click te geven op "remove played" is nu niet echt een "minpunt", vind ik.
Je staat toch vaak genoeg in de buurt van je computer om te kijken, iets te veranderen, of toe te voegen?

 

Mensajes Tue 01 Sep 09 @ 12:10 pm
60%