Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: numark n4

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

καλημερα εχω την κονσολα numark n4 και δεν μπορω να ενεργοποιοισω το μικροφονο εαν ξερει καποιοσ τι να κανω ευχαριστω
 

Mensajes Mon 09 Dec 13 @ 4:16 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Ti ennoeis den mporeis na to xrisimopooiseis ? Ean syndeseis to MIC, den pernaei apo to Master ?

Sto Windows Sound control, vlepeis to MIC i kapoio LineIn tis N4 stis Playback Devices ? (deksi klik sto eikonidio me to ixeiaki sto Taskbar)

An to MIC den einai hardware (dld den pernaei apo to Master kateutheian), tote mallon prepei na xrisimopooiseis ASIO4ALL gia na dei ta Inputs.

 

Mensajes Mon 09 Dec 13 @ 6:45 pm
καλησπερα σ'ευχαριστω εγκαταστησα την asio αλλα εξακολουθη να μην βγενει στον αερα το μικροφονο εχω κανει τεστ ολεσ τισ ρυθμησεισ στο κονφινγκ και κατο στην μπαρα στο ηχειο σ.ευχαριστω παντοσ
 

Mensajes Tue 10 Dec 13 @ 7:23 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Thelw 4 screenshots na postareis...

To Sound Setup tou VirtualDJ
Ta Playback devices (syskeues anaparagwgis)
Ta Recording devices (syskeues ixografisis)

An xrisimopoieis to ASIO4ALL logika exeis valei ASIO sto Sound card kai dipla exeis epileksei Asio4all. Apo katw akrivws exei ena koumapki ASIO.
Pata to kai tha sou anoiksei to Control Panel tou ASIO4ALL.
Auto einai to 4oscreenshot pou thelw
 

Mensajes Tue 10 Dec 13 @ 8:24 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Apo oti thymamai pantws, apo ena syntomo review pou ekana, to ASIO4all apla einai xrisimo na sou dwsei ta Line Inputs..dld vlepei tin karta ixou san 4x4 kai epomenws mporeis na paikseis akoma kai me Timecodes (thewritika panta).
Gia to mikrofwno, exw tin entypwsi oti einai Hardware, dld den to vazeis sto Sound Setup.. Mporei na kanw lathos omws... ta screenshots tha me voithisoun na freskarw tin mnimi mou.
 

Mensajes Tue 10 Dec 13 @ 8:26 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Ok, to lysame to thema me Teaviewer... Opws eipa kai pio panw, to Microfwno tis N4 einai Hardware, den emfanizetai dld stis syskeues ixografisis, kai epomenws tha prepei apla na xrisimopoieis tin Master eksodo tis N4 gia na akous to mikrofwno.

Me ASIO4ALL pantws pairneis kai ta LineIns tis N4, opote an xreiastei na perasete mia alli pigi sto software, prepei na xrisimopoisete LineIns sta Inputs (oxi Mikrofwno) kai ta AUX koumpakia pou tha emfanistoun sta decks.
 

Mensajes Tue 10 Dec 13 @ 9:20 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Den blepo pantos to logo na peraseis line ins sto software me tin N4 efoson exei9s hardware switch koumpakia kai ta lines kanalia mporoun na doulepsoun san hardware miktis. Moni ekseresi timecodes ou epeisis den blepo to logo.
 

Mensajes Tue 10 Dec 13 @ 5:49 pm
καλησπερα να πω ενα ευχαριστω στον djdad για την βοηθεια του καλεσ γιορτεσ
 

Mensajes Thu 12 Dec 13 @ 10:46 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)