Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: resolutie 2048 x 1024

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Ik heb mijn scherm resolutie veranderd naar 2024 x 1024
alleen Virtual DJ wil niet op het hele scherm ???
kan dat kloppen of doe ik iets niet goed ?
 

Mensajes Fri 26 Sep 03 @ 8:50 pm
jimcpHome userMember since 2003
Dat is een wel zeer ongebruikelijke resolutie. 1024*768 is waar virtual DJ voor gemaakt is. Al vanaf 1280*1024 worden de monitors érg duur. Hoe ziet dat eruit een verhouding 2:1?
 

Mensajes Mon 29 Sep 03 @ 2:52 pm
aslagerPRO InfinityMember since 2003
De standaard schermverhouding is 3:4 bij een afwijkende maat zal een deel van het scherm niet worden opgevuld.


De enige oplossing is het maken van een eigen scherm

 

Mensajes Wed 08 Oct 03 @ 8:58 pm
S-CriptHome userMember since 2003
Same here,
ik had de console meegenomen met mijn laptop.
echter de dell heeft een res van 2800*1600

ben nu maar een nieuwe skin aan het maken..
zijn er btw daar ook tutorials voor..
om van andere skins de fouten er uit te halen?
 

Mensajes Sat 27 Dec 03 @ 6:50 pm
De_KlosHome userMember since 2004
ow nee haha sorry verkeerd 1280 x 1024 moet het zijn, haha sorry maar is er ook een skin in die grote? dat vind ik wel wat handiger omdat dan je playlist groter is.

groetjes kris
 

Mensajes Sun 17 Oct 04 @ 5:09 pm
Wil je AUB stoppen met je verzoeken zolang je niet beschikt over een LEGALE versie van VDJ

Laat dit ook een oproep zijn aan alle Professional Edition Users:
' don't help crackers who are stupid enough to ask advice at an official forum! '

PS: als je zeker wil zijn dat enkel legale gebruikers je bericht kunnen lezen, kan je altijd het niveau van je topic verhogen tot minimum 1
 

Mensajes Sun 17 Oct 04 @ 9:13 pm
gnoedel wat is het probleem.

Ik heb een TFT scherm en de DJ Console. Ook ik zou graag native 1280x1024 ondersteuning willen zien. Of draai jij thuis met eivormige platen?

Is toch geen gezicht zo als je fullscreen draait.
 

Mensajes Mon 18 Oct 04 @ 7:05 pm
Palmboom heeft het precies niet door?!
Het probleem is het volgende:
a) kijk onder je nickname
b) zie je daar rode lettertjes?
c) vormen deze rode letters het volgende: "Crack detected"
d) daar is je probleem

 

Mensajes Mon 18 Oct 04 @ 8:44 pm
voor wat betreft de 2.0 versie ontken ik niets, maar daaar submit ik het ook niet voor (al vind ik dat je daar helemaal een 1280x1024 skin zou moeten kunnen kiezen). Coole feature trouwens als je dat werkelijk ziet...

Iedereen loopt maar te pissen op de DJ Console users op dit forum, maar op die manier zijn de meeste mensen toch met deze software in aanraking gekomen. wat zeg ik. De software die je erbij krijg zat nog boordevol bugs, er zijn tig updates geweest totdat 1.09 eindelijk goed was (ik kraak niets af, het is goede software). En dan moeten we daar opeens voor lappen (50% van de prijs van de dj console zelf. no way).

Ook ik zit te azen op een setje XP 10's. Wat denk je hoeveel marge daarop zit? Nee wat dat betreft heeft atomix niets te klagen. Het is een fantastisch product maar op dit moment voor DJ Console users zijn geld absoluut niet waard ten opzichte van de 1.09 versie. Die DJ Console gebruikers geven atomix wel een enorme naamsbekendheid dus om nou meteen iedereen af te zeiken die geen 220 gulden lapt....
 

Mensajes Thu 21 Oct 04 @ 6:36 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)