Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Audio Volume na inladen

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Na het inladen van een videobestand en ik speel deze af kan het zijn dat de audiovolume zwak is. Als ik op de controller de level knop terug naar 0 draai en vervolgens weer in zijn oude stand zet, is de volume weer oke. Hoe kan dit en hoe kan ik dat voorkomen.
 

Mensajes Fri 29 May 20 @ 4:07 am
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Volg de stappen hieronder:

Op je VDJ startscherm rechtsboven, klik je op het tandwieltje. Dat opent dan in het midden het "opties & tweaks" blad.
Bij VDJ 2021 heeft men de opties in kleine overzichtelijke groepen onderverdeeld.

Nu klik je op het icoontje automatisering dat je op de afbeelding omcirkeld ziet.

Bij bovenstaande afbeelding zie je in het linker cirkeltje "autoGain" staan en in de rechter cirkel staat "remember". Remember is de selectie die ik heb gemaakt voor de functie autoGain.
Om te selecteren moet je een dropdownmenu activeren door op het pijltje rechts te klikken, zie volgende afbeelding.

Links dus de "autoGain" functie, in de zelfde balk staat "remember", de geselecteerde optie. Daaronder zie je de 4 mogelijkheden waarvan "remember" een blauwe achtergrond heeft.
"no" betekend dat er niets met het volume gebeurd
"auto" betekend dat het volume automatisch wordt aangepast
"remember" betekend dat het volume dat je manueel (door aan de knop te draaien)hebt bijgeregeld onthouden blijft
"auto+remember" betekend dan weer dat het niveau dat automatisch wordt bijgeregeld in het geheugen blijft staan
Selecteer je voorkeur en dan is je probleem opgelost. Let wel op dat je geluidsniveau veranderd van het ogenblik je aan de gain draait.
 

Mensajes Sat 20 Jun 20 @ 3:21 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Bedankt voor je bericht !!
 

Mensajes Thu 16 Jul 20 @ 8:24 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
De autogain stond al op 'auto'. Ik zal het eens op 'auto-remember' zetten kijken wat het dan doet.
 

Mensajes Thu 16 Jul 20 @ 8:30 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)