Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Krakend geluid
Ik ben hier al een lange tijd mee aan het sukkelen, heb al vanalles proberen opzoeken, maar niets dat mijn probleem oplost. Nu hoop ik dus de oplossing van mijn probleem hier te vinden.

Ik heb enorm veel last van "storingen", ik kan het niet anders omschrijven dan gekraak, alsof er een kabel niet goed aangesloten is (wat ik al getest heb dus niet het probleem is).
In het begin was het af en toe, nu is het echt veel erger geworden, als ik op de knop om voor te beluisteren klik, verergert het gekraak, als ik aan het volume van de hoofdtelefoon kom, kraakt het enorm, als er twee platen samen spelen, kraakt het, als er extra veel bas in de plaat zit, kraakt het...
Kortom het kraakt bijna constant en ik wordt daar een beetje moedeloos van.

Ik heb mijn numark n4 al volledig ontsmet en proper gemaakt, vanbinnen en vanbuiten, ik heb verschillende speakers geprobeerd, verschillende kabels geprobeerd, verschillende computers met verschillende windows op geprobeerd, niets werkt, niets lost het probleem op.

Is mijn controller nu kapot of op zijn einde aan het lopen?
Of wat is hier eigenlijk het probleem?
 

Mensajes Tue 03 Oct 23 @ 3:05 pm
 

Mensajes Wed 04 Oct 23 @ 6:05 am
Bedankt voor de reactie, Ron...

Het enige dat ik kan afleiden uit deze link is dat er geen gekende soft- of hardware problemen zijn met de N4.
Niets dat mij verder helpt.
 

Mensajes Wed 04 Oct 23 @ 7:34 am
Klopt, maar wat mij opvalt is dat er wat onzekerheden zijn bij het gebruik van W11. In dat geval zou het misschien verstandig zijn om contact met ze op te nemen. Niet geschoten is altijd mis...toch?

N4 wordt wel bij W10, maar NIET bij W11 officieel ondersteund.
 

Mensajes Wed 04 Oct 23 @ 7:42 am
Heb net een ticket aangemaakt op de site van numark, dus nu weer wachten...

Ron Barend wrote :


N4 wordt wel bij W10, maar NIET bij W11 officieel ondersteund.


De twee verschillende computers die ik heb getest hebben er wel alletwee windows 11 op staan

 

Mensajes Wed 04 Oct 23 @ 8:44 am


 

Mensajes Wed 04 Oct 23 @ 8:45 am
Succes
 

Mensajes Wed 04 Oct 23 @ 9:20 am
 

Mensajes Wed 04 Oct 23 @ 7:33 pm
 

Mensajes Thu 05 Oct 23 @ 9:56 am
Heb je de s-DJ-light getest?
ASIO4ALL getest?
Of pas het geluid aan via de ingebouwde geluidskaart?
 

Mensajes Fri 06 Oct 23 @ 5:05 pm
Ik heb alles geprobeerd wat ik kon, maar helaas...
Het ziet er naar uit dat mijn N4 de geest heeft gegeven.
Ik heb nu een goedkope vervanging gevonden in de vorm van een Hercules Mk2 en alles werkt weer perfect...

Tja zo had ik nog wel even bezig kunnen blijven...

Dit probleem is hierbij niet echt opgelost, maar toch bedankt voor de hulp!
 

Mensajes Wed 11 Oct 23 @ 7:12 pm
 

Mensajes Thu 12 Oct 23 @ 4:13 am
Ik ben er niet achter gekomen wat nu net het probleem was.... Volgens mij lag het aan de N4.
Ondertussen heb ik een nieuwe (voorlopige) controller aangeschaft en het krakend geluid is verdwenen.

Toch bedankt voor de antwoorden!
 

Mensajes Mon 30 Oct 23 @ 3:04 pm