Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Mengpanneel

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

lolkamaPRO InfinityMember since 2003
Hallo
Ik heb onlangs een mengpanneel gekocht met4 kanalen van het merk dap type M7. Deze heb ik tussencomp en versterker aangesloten nu zit er in VDJ een optie voor mengpaneel maar na gebruik ervan heb ik meer nadelen dan voordelen. bijvoorbeeld ik kan geen mixen meer opnemen. Of zie ik dit nu verkeerd. wie kan mij vertellen wat de beste instelling zijn en hoe ik alles eruit haal wat er in zit?
vriendelijke groeten Lolkama
 

Mensajes Sat 27 Mar 04 @ 4:16 pm
ik heb ook een vraag.
Als ik een Y splitter koop voor op mijn PC aan te sluiten kan ik daar dan 2 kabels insteken die een zwart/rode uitgang hebben.(en voor aan de PC 1 enkele uitgang)
Kben effe de naam van da soort kabels kwijt maar ge zult het wel begrijpen hoop ik.
 

Mensajes Sun 28 Mar 04 @ 2:55 pm
ericqHome userMember since 2003
op dingetje 1
het komt omdat je 2 verschillende uitgangen gebruikt dus je zou op je line out een dat reccorder of md reccorder moeten zetten.
wat ook kan is een 2e pc of een sound card die meerdere line ingangen heeft gebruiken of een 2e geluidskaart.
en dan met een ander programma als winamp je muziek mee opnemen. aleen de auto cut funktie werkt niet meer.
 

Mensajes Sun 28 Mar 04 @ 5:35 pm
Je mengtafel heeft waarschijnlijk een uitgang voor een versterker (duh) en vaak ook een tweede uitgang voor bijv tape-opname. Noemen ze ook wel eens zone out etc.
Hier kun je een kabel van de mengtafel naar de line-in van je pc laten lopen en je mixen alsnog opnemen. Je zal dan wel gebruik moeten maken van de benodigde software (cool edit oid). Mocht je mengtafel geen 2e uitgang hebben, dan kun je de kabel naar de versteker splitsen of mischien heeft je versterker wel een tape uitgang. Splitsen moet je zoveel mogelijk voorkomen.
 

Mensajes Mon 29 Mar 04 @ 12:44 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)