Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: computercrach

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

ik heb mij de dj control mp3 console aangeschaft met de bij behorende software( virtual dj 3) die ik dan ook onmiddellijk heb geinstalleerd en geregistreerd . na de installatie kreeg ik dan ook een update (virtual dj-djc-v3.2.exe ). Een dag later cracht mijn pc waarbij alle gegevens verloren zijn gegaan ;ook de update. Na het formateren van mijn harde schijf en terug installeren van alle software wou ik die update terug doen maar dat gaat niet ; ik krijg de melding dat er geen nieuwe updates beschikbaar zijn omdat ik onlangs al de nieuwere versie gehad heb ....hoe kom ik nu terug aan die update ? help please !!!
 

Mensajes Wed 07 Dec 05 @ 11:42 pm
 

Mensajes Wed 07 Dec 05 @ 11:52 pm
tippie: maak een backup met Ghost of True-image van je hd. als je windows weer in de soep loopt, kun je het makkelijk weer terug zetten zodat je weer verder kunt mixxen ;)
 

Mensajes Fri 09 Dec 05 @ 4:13 pm
Ik heb een verzoek ingediend bij virtual dj om deze update opnieuw te krijgen en nu maar hopen op een positief antwoord . Thanks guy's for the good advice (ik loop er geen 2 keer in) Back ups zijn reeds aangemaakt !!! By The Way ...Keep up the good work !!!
 

Mensajes Sun 11 Dec 05 @ 3:51 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)