Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Napster

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

ik heb virtual DJ 3.2
daar zit napster bij
maar hoe kom ik aan zo een login??

Greetz DJ IbiziX
 

Mensajes Wed 21 Dec 05 @ 8:35 pm
Ik heb ook V-DJ 3.2, maar daar zit geen Napster bij. Waar zit ie bij jou dan ???
 

Mensajes Thu 22 Dec 05 @ 1:11 am
In VDJ zit in het explorer menu aan de linkerkant (in de default skin) de optie global database. Deze maakt verbinding met de Napster server. Bij napster kan je een abbonnement afsluiten, hierna kun je via de global database nummers voorluisteren en nummers downloaden.
Je dient wel een abonnement bij napster te hebben. Deze kun je afsluiten op www.napster.com.
Dit is echter volgens mij niet toegestaan in Nederland om hiermee als DJ te draaien.
Ewout
 

Mensajes Thu 22 Dec 05 @ 6:35 pm
paralebum,
bij de DJ Console zit geen napster, heb ik ook niet maar ik heb de PRO gekregen van een vriend en daar zit napster wel in.

Greetz DJ IbiziX
 

Mensajes Thu 22 Dec 05 @ 10:17 pm
Ibizix: "ik heb de PRO gekregen van een vriend"
Let er op dat in de licentie van VDJ staat dat dit niet toegestaan is. Pas hier ook mee op, want jullie kunnen door dit soort activiteiten van het forum verbannen worden. Hierdoor kan je dus ook geen updates etc meer downloaden.
Ewout
 

Mensajes Fri 23 Dec 05 @ 6:18 pm
ik zal vlug de PRO van mijn computer weggooien ik wil namenlijk niet van dit forum verbannen worden. Ik wist niet dat dit niet toegestaan was.
bedankt voor de verwittiging ewout!!
 

Mensajes Fri 23 Dec 05 @ 7:26 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)