Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: mp3 encoder

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

waar kan ik een mp3 encoder vinden om mijn mixen op te nemen. Want Wav valt iets te groot uit voor mij.
 

Mensajes Mon 26 Dec 05 @ 12:40 pm
met VDj kun je opnemen in MP3 je gaat naar "REC" daar kies je instellingen en daar kun je kiezen MP3 of Wav
 

Mensajes Mon 26 Dec 05 @ 1:23 pm
Ja maar ik moet een mp3 encoder aanduiden zegt het programma. waar vind ik dat dan?:s
 

Mensajes Mon 26 Dec 05 @ 1:27 pm
djbennyHome userMember since 2005
Voeg me Toe op msn en ik stuur hem je Wel ff

want krijg hem nu ff niet op de server gezet Groetjess The DJBenny

MSN = djbenny@home.nl
 

Mensajes Mon 26 Dec 05 @ 6:24 pm
oké:) bedankt hé
mijn MSN = mc_dizzy_devil@hotmail.com
 

Mensajes Mon 26 Dec 05 @ 11:17 pm
Hiervoor kun je de lame encoder gebruiken. Bij mij staat deze in de program files folder van VDJ: lame_enc.dll
Ewout
 

Mensajes Tue 27 Dec 05 @ 7:54 pm
zoals ewout al zegt je moet het bestand lame_enc.dll aanduiden (zit gwn bij de map waar VDJ geinstalleerd zit) maar dat bestand kan niet werken (zoals bijmij :s) ik heb gestuurd naar de service maar nog altijd geen bestand gezien
bijik werkt hij nu wel, ik heb namenlijk de demo gedownload en daar de lame_enc.dll uitgenomen en werkt nu perfect.
je kan eventueel dit eens proberen
en als het echt niet lukt stuur eventjes naar de service of koop een encoder (zoals arial audio converter,..)
ik zit met arial converter maar vind ik toch niet zo goed
daarom mijn vraag hier ook
kent er iemand een goeie MP3 encoder (zoals arial audio converter) want misschien hebben jullie een betere en kunnen jullie het mij hier posten

alvast bedankt
 

Mensajes Tue 27 Dec 05 @ 10:02 pm
Er zijn maar 2 goede encoders: Lame en Fraunhofer. Ik zou geen andere gebruiken, want dan is de kwaliteit niet gegarandeerd. Ik heb een jaar of wat geleden eens een test gelezen over kwaliteit van encoders en bijvoorbeeld de encoder in musicmatch jukebox kwam er heel slecht uit.
Ewout
 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 9:18 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)