Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Overslaan

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

NowtvHome userMember since 2005
Beste mensen,

Ik heb een vraag, ik heb hier een pc een P4 200Mhz met 512 Mb geheugen.
En een hardisdk waar ip xp proffesinal nl op heb staan.
De harddisk is een maxtor 300gb 7200 16mb
Echter heb ik het probleem dat mp3 beginnen over te slaan.
Het zelfde efect als je een cd speler een tik geeft.
Wat kan de reden hiervan zijn, dit probleem nooit eerder geweest op deze machine.
Heb alles al een keer opnieuw geinstalleerd, maar het zelfde probleem.
Wie weet raad.
Ronald
 

Mensajes Mon 26 Dec 05 @ 4:24 pm
Volgens mij heb je een tikfoutje gemaakt, want een p4 200 mhz bestaat niet.

Dit kan aan veel zaken liggen. Het kunnen bijvoorbeeld andere applicaties zijn die nog open staan, services die in de achtergrond draaien (zoals virus scanner). Het kunnen ook drivers zijn of je geluidskaart.
Kijk eens in het engelse forum, hier staat een hele performance tutorial. Als je de aanwijzingen hierin opvolgt moet het lukken. Als je pc te minste snel genoeg is.
Ewout
 

Mensajes Tue 27 Dec 05 @ 7:52 pm
No offence, maar veel support voor no licence gebruikers ?

Verder, driver conflict, trojan op je pc, sowieso wat te weinig geheugen erop, pc misschien eens van binnen schoonmaken ? Ik weet, maar ik maak wel eens pc's open en daar is een zandbak niets bij.
 

Mensajes Thu 29 Dec 05 @ 3:43 am
Ik probeer demo users altijd zo goed mogelijk te helpen. Als de ondersteuning en VDJ bevalt worden het misschien full version users.
Als ik het idee heb dat ze een crack gebruiken, zie je ze na een paar geriichte opmerkingen niet meer terug. Zie voor voorbeelden het forum.
zandbak? Stofnest komt eerder.
Ewout
 

Mensajes Thu 29 Dec 05 @ 5:36 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)