Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: maya44 en tcv problemen

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

TreZorHome userMember since 2004
Is het normaal wanneer je een timecoded vinyl afspeeld dat hij een geluid maakt of moet hij muisstil zijn die vinyl?

en heb ook nog een ander probleem maar kzal eerst men connectie schetsen:

2 x TT nr maya en dan output naar mixer en van mixer nr men stereo keten (aux)

Maar als ik het zo doe hoor ik een brommend geluid door men speakers en is serieus vervelend en heb dat nie als ik gewoon men TT en mixer aansluit met men stereo keten en het is wel degelijk door maya usb want als ik die unplug ",brommend geluid" weg.

Ben van plan om volledige versie aan te schaffen van vdj maar als ht nie gaat om tcv te gebruikenheeft ht weinig zin.

Hopelijk kan men iemand hiermee helpen
 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 5:33 pm
Registreer eerst even je serial voordat je dit soort vragen stelt. Er hangen hier teveel losers rond die met gekraakte versies toch hun vragen beantwoord willen hebben.

Ik kan me vergissen, maar dit kan niet met de demo..
 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 7:09 pm
TreZorHome userMember since 2004
je kan toch bij de demo bij soundcards config, low latency kiezen? de rest is geblokkeerd .

vooraleer ik de volledige versie aanschaf wil toch weten en zelf zien als alles goed gaat,logisch toch,daarvoor dienen toch demos......

dat fluitend geluid als je een tcv oplegt kan toch niet normaal zijn.
 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 7:44 pm
Trezor,
time code werkt inderdaad in de Demo, echter maar met 1 draaitafel. Het fluitende geluid afkomstig van je naald kun je niets aan doen, behalve de muziek wat harder zetten.
Als het fluitende geluid ook door je speakers komt, ga dan even naar het configuratie menu van de Maya usb en selecteer de "Mute" checkboxen bij de inputs.
De brom komt waarschijnlijk door een aardlus. Je kunt je computer aansluiten op een niet geaard stopcontact. Veelal is de brom dan weg. Dit is echter niet zo veilig. Beter is om ground loop isolators aan te schaffen.
Ewout
 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 9:39 pm
TreZorHome userMember since 2004
inderdaad, ik werk met een laptop en als ik werk op de batterij dan heb ik gn brommend geluid door men speakers....

maar ht fluitend geluid kan ik dus niet weg krijgen...jammer.

groundloop isolators, nog nooit van gehoord,kzal eens op onderzoek gaan.

alvast bedankt
 

Mensajes Wed 28 Dec 05 @ 11:26 pm
Als je een laptop gebruikt is een verdeeldoos zonder aander best te gebruiken. Een laptop is namelijk toch al dubbel geisoleerd. Je hebt hierdoor veel minder kans op schokken. Daarnaast is de laptop zonder aarde aangesloten op je voeding. Ik gebruik zelf een kabel tussen het stop contact en de voeding (euro connector) zonder randaarde. Gewoon de stekker er met een tang afknippen, bij de praxis een stekker (met randaarde) kopen. Dan de kabel opnieuw aanskuiten en de randaarde draad wegknippen.
Voor een normale pc is het een stuk gevaarlijker om deze zonder randaarde te gebruiken: De kast is van metaal en kan daardoor veel sneller leiden tot schokken.
Ewout
 

Mensajes Thu 29 Dec 05 @ 5:32 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)