Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Hercules DJ console MK2 aansluiting

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo, Ik heb gisternacht mijn nieuwe Hercules DJ console MK2 aangesloten op mijn PC (P4 3 ghz, 1,5 gb intern geheugen, met intern een creative soundblaster live platinum geluidskaart). De software geinstalleerd en upgedate. Virtual dj geinstalleerd en upgedate.
Nu wilde ik meteen gaan mixen! Maar dat deed ie alleen over de koptelefoon en hij pakt de geluidskaart van de hercules, dus hoorde ik geen geluid over mijn op de pc aangesloten boxen. Is het dan toch zo dat je op de Hercules DJ console MK2 d.m.v. aansluiting output 1/2 boxen erop moet zetten?

Alvast bedankt voor jullie input!
 

Mensajes Mon 02 Jan 06 @ 9:10 pm
De VDJ versie die bij de console geleverd wordt ondersteund alleen maar de geluidskaart die in de console ingebouwd zit. Sluit dus je boxen aan op de DJ console. Als je upgrade naar de volledige versie van VDJ kan je wel je soundblaster gebruiken.
Ewout
 

Mensajes Mon 02 Jan 06 @ 10:53 pm
Ewout bedankt voor je reply. Kan je ook een logitec 5.1 boxen set erop aansluiten? Ik kom namelijk een aansluiting voor mijn rear speakers te kort.
 

Mensajes Tue 03 Jan 06 @ 11:36 am
Je kunt de front speakers aansluiten op de main uitgang. Je gebruikt dan de cross fader op de console om te mixen. Je hoofdtelefoon sluit je ook aan op de console om voor af te luisteren. Je rear uitgang en subwoofer zullen in deze configuratie geen geluid geven.
Wil je een externe mixer gebruiken of een andere geluidskaart configuratie dan heb je de full version nodig.
Ewout
 

Mensajes Tue 03 Jan 06 @ 7:30 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)