Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: DJ Control Mp3 Headphone problemen

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

FladderHome userMember since 2006
Ik heb de koptelefoon aan de praat gekregen via de rear-uitgang van mijn 5.1 geluidskaart en het werkt dan ook keurig. Het enige probleem is dat ik de koptelefoon alleen hoor als ik het betreffende knopje op de controller ingedrukt hou (knopje met koptelefoon). Is het niet de bedoeling dat ik het geluid blijf horen ook als ik hem loslaat? Het is namelijk zeer storend om met 1 vinger op dat knopje te moeten blijven drukken terwijl men aan het monitoren is. Verder blijkt dat ik niet 2 kanalen tegelijk kan horen door de koptelefoon, is dat normaal?
 

Mensajes Tue 03 Jan 06 @ 7:31 pm
Fladder, volgens mij is het niet mogelijk met de bijgeleverde versie van VDJ een 5.1 geluidskaart te gebruiken. Zorg ervoor daj je geen gekraakte versie gebruikt, want dan krijg je geen respect en ondersteuning.
Ewout
 

Mensajes Tue 03 Jan 06 @ 7:34 pm
FladderHome userMember since 2006
Nou hij doet het toch echt, nix cracks. Controleer het maar, staat zelfs in de handleiding omschreven.
 

Mensajes Tue 03 Jan 06 @ 7:37 pm
je moet op dat knopje blijven drukken om te kunnen voorbeluisteren dat is wel aan nadeel
maar je moet dat mss ergens kunnen instellen (weet niet precies hoe maarja)
 

Mensajes Tue 03 Jan 06 @ 9:47 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)