Ingreso rápido:  

Forum: Greek Forum

Tema: rotao esas

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

mporei to hercules mk2 na sinde8ei me mia alli konsola,i opoia den upostyrizei software kai eidikotera me to virtual dj
 

Mensajes Fri 14 Apr 06 @ 7:08 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
ti enoeis me mia alli konsola i opoia den ypostirizei software? konsola pou syndeetai sto pc i mia kanoniki konsola pou xrisimopoieite me cd-players?
i hercules mk2 mporei na syndethei me mia apli konsola kai na kanei tin idia douleia... me 2 kanalia.
 

Mensajes Fri 14 Apr 06 @ 7:35 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
mipos o filos ennoei an i mk2 exei midi in, dld an mporeis na syndeseis pano stin hercules mia alli midi suskeyi gia na exeis apo kei ton elegxo. Den ksero an exei den tin exo, as apantisei kapoios katoxos
 

Mensajes Sat 15 Apr 06 @ 10:06 am
rotaw an sindeetai me mia konsola,i opoia mporei gia paradeigma na synde8ei tautoxronws me ena cd-player,ena radio kai ena pikap
 

Mensajes Sat 15 Apr 06 @ 4:11 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
.... ena plintirio, ena fourno mikrokymaton...
pes mikti na katalaboume.. H enoia "konsola" einai pleon poly geniki...

Nai syneetai i exodos se mikti kai an exeis tin full version tou virtual dj mporeis malista na exeis dyo eksodous (mia gia kathe deck.) Me tin version sto cd tis konsolas (mk2) den ksero an bgazeis mia i dyo eksodous, (aledjo ;)
 

Mensajes Sat 15 Apr 06 @ 5:13 pm
aledjoPRO InfinityMember since 2005
Nai, ginetai kai me ti virtualdj console edition na bgaleis 2 eksodous....

savvoukos an agoraseis ti mk2, sou protino na min bgaleis tous kainourgious drivers pou exei sto site i hercules. prokalei problimata.... bale tous drivers pou exei to cd.
 

Mensajes Sat 15 Apr 06 @ 6:13 pm
diladi mporw na xeirizomai to radio kai to cd-player apo to mk2
 

Mensajes Sat 15 Apr 06 @ 7:19 pm
apopsis
 

Mensajes Mon 17 Apr 06 @ 10:18 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Esy theleis to antitheto, na xrisimopieiseis ton Hrakli sab mikti...
Ayto den ginetai giati den einai miktis, isos ginetai otan einai to computer anoixto kai trexei kai to programma mesa apo to virtualdj, alla poly polyploko asto.
 

Mensajes Mon 17 Apr 06 @ 10:35 am
giati oxi den einai arketa polyploko kai me boleuei episis,auto i8ela na rotiso thanks
 

Mensajes Mon 17 Apr 06 @ 7:50 pm
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
asto megali manoura...kai opws lew panta..pare ena miktaki me kana 60ari eura na pa na g!#$%thei...min asxoleisai me vlakeies..
 

Mensajes Tue 18 Apr 06 @ 11:39 am


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)