Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: Inspringen

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Hallo allemaal,

Ik wil virtual dj gaan gebruiken in de kroeg. Maar ben het programma eerst aan het testen en nu ben ik tegen een probleem aangelopen dat erg storend is.

Wanneer ik de automix aan heb en een nummer is afgelopen begint het volgende nummer, maar zodra op het andere deck een nieuw nummer inspringt om het afgelopen nummer te vervangen, dan springt het huidige nummer zomaar over naar ergens verderop in het nummer.... Hierdoor is er geen vloeiende overloop meer en kan het zijn dat nummers al na 30sec weer afgelopen zijn.

Wat ik graag zou willen is dat mijn playlist gewoon doorblijft spelen zonder veel poespas. De beats hoeven niet gelijk, het tempo hoeft niet gelijk, eigenlijk hoeft ie alleen maar vloeiend over te gaan naar het volgende nummer in de lijst.

Iemand misschien een oplossing voor me, of is dit gewoon niet mogelijk...

Met vriendelijke groet,
 

Mensajes Thu 09 Nov 06 @ 4:22 pm
Mag ik vragen welke versie je hebt,

Al heb je versie 4.X dan moet je niet de automix functie aan de bovenkant aanklikken maar de automix knop bij de playlist. Miss wast dit kleine probleem en heb je er wat aan :)

Greetz Nighty
 

Mensajes Thu 16 Nov 06 @ 10:28 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)