Ingreso rápido:  

Forum: Dutch Forum

Tema: update

Este tópico es antiguo y puede contener información incorrecta para la nueva versión.

Komt er nog een nieuwe update voor djconsole gebruikers?
 

Mensajes Thu 04 Nov 04 @ 3:03 pm
ivarPRO InfinityMember since 2004
mmmmmmmmmm

altijd weer dezelfde vragen !!!!
ff rondzoeken dan vind je er vast meer over.

maar zoals het er nu uitziet denk ik het niet.
 

Mensajes Thu 04 Nov 04 @ 3:05 pm
de laatste versie die voor niet-geregistreerde-hercules consoles beschikbaar is, is versie 1.09

terwijl de geregistreerden al bij versie 2.5 zitten.
Een officiele versie kopen heeft zo z'n voordelen ;)
 

Mensajes Thu 04 Nov 04 @ 3:19 pm
Het VDJ heeft nog voordat de DJ console op de markt kwam reeds aangegeven dat de versie die bij de console zal een "Console versie" zou zijn.
De gebruikers van deze versie zouden wel updates krijgen om Bugs en fouten op te lossen. Dit waren volgens mij de versies 1.03 tot en met 1.09.
Echter functionele uitbreidingen zouden niet uitkomen voor de Console users. Hebben ze nog mazzel gehad, want in de versies 1.03 t/m 1.09 zijn ook een heel stel functionele uitbreidingen gedaan.

Ik vond het al vreemd dat zelfs de gebruikers met volledige versie niet voor versie 2 hoefden te betalen. Als je dit vergelijkt met andere software bedrijven....
Daarnaast blijkt dat (vooral de Nederlanders) niet kunnen of willen lezen: De gelimiteerde versie was al bekend voordat de console in de winkels lag (Website en volgens mij in de kleine letters op de doos). Daarnaast is dit onderwerp al tientallen keren besproken. Als we al deze threads weg zouden gooien van het Nederlands forum, bleef er bar weinig over.

Mijn devies is dan ook: Laten we eens wat nuttigs bespreken hier in het Nederlands forum.

Ewout
 

Mensajes Sat 06 Nov 04 @ 1:18 pm
En toch zit er nog een bug in versie 1.09, ook al diverse maken besproken en bevestigd in dit forum.

ik kan me het voorstellen dat ze dat probleem niet meer willen maken, maar tis wel slordig en eigenlijk niet helemaal eerlijk.

maar zakelijk is het slim van ze, dat weer wel,

draait allemaal om de poen

b
 

Mensajes Tue 09 Nov 04 @ 11:43 pm
Lekker klant vriendelijk, ga ook gewoon door met de hercules versies...
 

Mensajes Wed 10 Nov 04 @ 3:03 pm
lekker klantvriendelijk? dit is gewoon rechtvaardig. het is logisch dat betalende klanten eerder updates krijgen dan de niet betalende klanten. Neem bijvoorbeeld de music-tool die ik gebruik om tracks mee te componeren www.renoise.com die heb ik ook eerlijk gekocht (zo duur was/is het niet) ik krijg altijd als eerste de alpha/beta/stable versions en pas later de mensen die niet willen betalen.

en zo kan ik nog meer instanties opnoemen die het precies op dezelfde manier managen, geef ze eens ongelijk. voor niets gaat de zon op.
 

Mensajes Thu 11 Nov 04 @ 3:42 pm
tuurlijk gelijk hebben ze, maar om hun pruduct beetje te promoten, doen ze niet veel moeite voor, vind ik op zich jammer, was vandaag naar de djexpo geweest in eindhoven, maar ja wel die klote hercules gaven ze workshops voor enzo, maar zag geen kraampje voor VDJ en hun producten..

Vindt het zo vaag met VDJ, al heb je een goed product, wil je dat toch naar buiten brengen?

VDJ is nu al een tijdje op de markt *zijn ze niet zeker over hun Product* of gaat het altijd zo langzaam?

Niet om te klagen, vind vdj prima werken, maar niet iedereen wil het via internet bestellen, sommige mensen willen het voelen, testen.. Dj expo zou daar een mooie gelegenheid voor zijn...

wat ik al eerder hebt gepost, de meeste mensen Kopen niet zomaar blindelings iets, je wilt het eerst uit testen/voelen

Groetjes A.Bos
 

Mensajes Sun 14 Nov 04 @ 7:01 pm
En weet er iemand waar de nieuwe versie te koop is?
Ik heb nl geen visa en wil dit graag in een winkel kopen.
Iemand een adres in Belgie?
Alvast bedankt...
 

Mensajes Tue 16 Nov 04 @ 8:23 pm


(Los tópicos y foros antiguos son automáticamente cerrados)